Cosa hè l'Applicazione di Visa di Nova Zelanda

Updated on Oct 01, 2023 | Visa in New Zealand in linea

Per inizià u prucessu di dumanda di visa in Nuova Zelanda, hè cunsigliatu di cuntattà l'ambasciata o u cunsulatu di Nova Zelanda più vicinu in u vostru paese. Vi daranu l'infurmazioni necessarii è a guida nantu à cumu prucede cù a vostra Applicazione di Visa in Nuova Zelanda.

I citadini di l'Australia sò permessi di viaghjà in Nova Zelanda senza bisognu di visa. Puderanu gode di viaghji esentati da visa, chì significa chì sò capaci di entre in a nazione senza visa o una Autorità di Viaghju Elettronica (ETA). I citadini australiani ùn sò micca tenuti à preregistrà una applicazione ETA o à pagà alcuna tassa turistica assuciata.

Per e persone chì a nazionalità ùn hè micca eligibile per l'ingressu senza visa in Nova Zelanda o una eTA di Nova Zelanda, ottene una visa hè necessariu per entre in u paese. Inoltre, i citadini di i paesi di esenzione di visa chì pensanu di stà in Nova Zelanda per un periudu più longu cà a durata permessa sottu l'eTA di a Nova Zelanda devenu ancu dumandà una visa.

Hè impurtante à nutà chì l'eTA di Nova Zelanda permette parechje entrate in Nova Zelanda, cù ogni visita permessa per una durata massima di 90 ghjorni. L'eTA di Nova Zelanda hè bonu per numerosi visiti è hè validu per dui anni.

Detentori di passaporti stranieri chì sò Residenti permanenti australiani, indipendentemente da a so naziunalità, sò tenuti à dumandà l'eTA di a Nova Zelanda. Tuttavia, ùn sò micca accusati tassa turistica assuciata.

Visa Nuova Zelanda (NZeTA)

Modulo di candidatura eTA in Nuova Zelanda avà permette à i visitori di tutte e naziunalità di ottene Nova Zelanda eTA (NZETA) per email senza visità l'ambasciata di Nova Zelanda. Prucessu di dumanda di Visa di Nova Zelanda hè automatizatu, simplice è cumpletamente in linea. L'immigrazione neozelandese avà raccomanda ufficialmente a Visa in Nova Zelanda in linea o l'ETA in Nova Zelanda in linea invece di mandà documenti cartacei. Pudete ottene l'eTA di a Nova Zelanda cumpiendu un modulu nantu à stu situ web è facendu u pagamentu cù una carta di debitu o di creditu. Averete ancu bisognu di un identificatore di e-mail validu postu chì l'infurmazioni di l'eTA di a Nova Zelanda seranu mandate à u vostru email id. Tu Ùn avete bisognu di visità una ambasciata o cunsulatu o di mandà u vostru passaportu per u timbru di Visa. Sè vo site ghjuntu in Nova Zelanda da a rotta Cruise Ship, duvete verificà e cundizioni di eligibilità ETA New Zealand per Arrivu di a nave di crociera in Nova Zelanda.

Cumu dumandà una Visa per a Nova Zelanda (Non-New Zealand eTA)

Se ùn site micca eligibile per l'ingressu senza visa in Nova Zelanda è ùn tenete micca un passaportu australianu o una residenza permanente, avete bisognu di dumandà una visa tradiziunale per entre in u paese. U tipu di visa chì avete bisognu dipenderà da a vostra naziunalità, u scopu di a vostra visita, è a durata prevista di sughjornu in Nova Zelanda.

Per cumincià u Applicazione di visa di Nova Zelanda prucessu, hè cunsigliatu di cuntattà l'ambasciata o cunsulatu di Nova Zelanda più vicinu in u vostru paese. Vi daranu l'infurmazioni necessarii è guida nantu à cumu prucede cù u vostru Applicazione di Visa di Nova Zelanda.

L'ambasciata o u cunsulatu vi guiderà à traversu e prucedure per a vostra applicazione, chì ponu implicà a presentazione di documenti di supportu cumpresi un passaportu attuale, una prova di a vostra capacità di pagà, una prova di i vostri piani di viaghju, è qualsiasi altra documentazione pertinenti particulari à a vostra categuria di visa.

Hè impurtante di permette assai tempu per a vostra Nova Zelanda applicazione visa da esse trattatu, postu chì a cronologia pò varià secondu e vostre circustanze. Assicuratevi di verificà u situ ufficiale di l'autorità di l'immigrazione di a Nova Zelanda o cunsultate cù l'ambasciata o u cunsulatu per l'infurmazioni più precise è aghjurnate nantu à i requisiti di visa, e prucedure di applicazione è i tempi di trasfurmazioni.

L'ottenimentu di una visa pò esse una prucedura difficiule, per quessa, hè impurtante cunsigliu di cercà assistenza da l'autorità pertinenti per assicurà chì a vostra applicazione hè cumpleta è risponde à tutti i criteri necessarii. Puderanu furnisce una guida è un supportu appropritatu in tuttu applicazione visa prucessu.

READ MORE:
Domande Frequenti nantu à a Nova Zelanda eTA (NZeTA). Ottene risposte à e dumande più cumuni nantu à i requisiti, informazioni impurtanti è documenti necessarii per viaghjà in Nova Zelanda. Sapete più à New Zealand eTA (NZeTA) Dumande frequenti


Assicuratevi chì avete verificatu u eligibilità per a vostra Visa Online New Zealand. Sì site di a Paese di Visa Waiver allora pudete dumandà una Visa in New Zealand in linea o una eTA in Nova Zelanda, indipendentemente da u modu di viaghju (Air / Cruise). Citatini di i Stati Uniti, Cittadini europei, I citadini canadiani, Citatini di u Regnu Unitu, Citatini francesi, Cittadini spagnoli e Citadini taliani pò candidà in linea per eTA di a Nuova Zelanda. I residenti in u Regnu Unitu ponu stà in Nova Zelandia eTA per 6 mesi mentre altri per 90 ghjorni.

Per piacè dumandà una Visa Online New Zealand 72 ore prima di u vostru volu.