Nova Zelanda eTA per i viaghjatori di navi di crociera

Updated on Feb 18, 2023 | Visa in New Zealand in linea

By: eTA New Zealand Visa

Quandu sbarcanu in Nova Zelanda nantu à una nave da cruciera, i passageri di cruciera di tutte e nazioni ponu dumandà una NZeTA (o New Zealand eTA) invece di una visa. I turisti chì ghjunghjenu in Nova Zelanda per imbarcà in una crociera sò sottumessi à diverse lege. Più infurmazione hè furnita quì sottu.

Hè necessaria una visa per una crociera in Nova Zelanda?

I citadini stranieri chì arrivanu in Nova Zelanda à bordu di una nave da crociera ùn anu micca bisognu di visa. I visitatori duveranu invece dumandà una NZeTA. In u risultatu, ponu visità a Nova Zelanda in una cruciera senza visa.

  • Quandu si verificanu per u viaghju, i passageri devenu presentà a lettera di cunferma NZeTA, in forma fisica o digitale.
  • Sta pulitica facilita a visita di i passageri di crociera in Nova Zelanda. A candidatura per l'autorità di viaghju elettronica per a Nova Zelanda in linea hè simplice è rapida.
  • I citadini australiani ponu entre in Nova Zelanda nantu à una nave da crociera senza visa o NZeTA. I residenti permanenti di l'Australia, invece, necessitanu una eTA.

Visa Nuova Zelanda (NZeTA)

Modulo di candidatura eTA in Nuova Zelanda avà permette à i visitori di tutte e naziunalità di ottene Nova Zelanda eTA (NZETA) per email senza visità l'ambasciata di Nova Zelanda. Prucessu di dumanda di Visa di Nova Zelanda hè automatizatu, simplice è cumpletamente in linea. L'immigrazione neozelandese avà raccomanda ufficialmente a Visa in Nova Zelanda in linea o l'ETA in Nova Zelanda in linea invece di mandà documenti cartacei. Pudete ottene l'eTA di a Nova Zelanda cumpiendu un modulu nantu à stu situ web è facendu u pagamentu cù una carta di debitu o di creditu. Averete ancu bisognu di un identificatore di e-mail validu postu chì l'infurmazioni di l'eTA di a Nova Zelanda seranu mandate à u vostru email id. Tu Ùn avete bisognu di visità una ambasciata o cunsulatu o di mandà u vostru passaportu per u timbru di Visa.

Chì sò i Requisiti NZeTA per i visitatori di e navi di crociera?

Per viaghjà senza visa, i passageri di crociera devenu cumpiendu i requisiti NZeTA. I candidati devenu avè:

  • lu passaportu deve esse validu per trè (3) mesi dopu a data di viaghju prevista.
  • Aduprate una carta di creditu o debitu per pagà a tarifa NZeTA più l'imposta turistica IVL.
  • Indirizzu mail induve a cunferma NZeTA serà mandata.
  • I passageri di e navi da crociera anu da scuntrà ancu quelli di a Nova Zelanda normi di salute è sicurità.

Chì sò i Requisiti di Passaportu Per i Viaggiatori di Navi di Crociera in Nova Zelanda?

  • lu listessu passaportu duverebbe esse usatu per registrà per u NZeTA è andà in Nova Zelanda nantu à una nave da crociera.
  • U permessu hè ligatu à un certu passaportu è ùn pò micca esse trasferitu: quandu u passaportu scade, un novu eTA hè necessariu.
  • I candidati NZeTA di doppia nazionalità devenu presentà u stessu passaportu per registrà per l'esenzione di visa è à bordu di a nave da crociera.

Chì ghjè u Metudu Per Ottene un NZeTA per i Viaggiatori di Navi di Crociera?

I visitatori ponu dumandà una nave da crociera eTA New Zealand utilizendu i so telefoni cellulari, laptop, o altri gadgets elettrici. L'applicazione hè interamente in linea.

Riempite l'applicazione NZeTA per una crociera dura solu pochi minuti.

I candidati anu da presentà e seguenti informazioni di basa:

  • U primu nomu.
  • Cognome.
  • A data di nascita.
  • U numeru nantu à u passaportu.
  • Data di emissione è scadenza di un passaportu.

I passageri à bordu di navi da crociera anu ancu indicà u scopu di a so visita è divulgà ogni cundanna penale precedente.

I candidati anu da assicurà chì tutte l'infurmazioni chì furniscenu sò currette. I sbagli puderanu causari ritardi in a trasfurmazioni è mette in periculu i piani di viaghju se a crociera parte prestu.

READ MORE:
Ottene una visa in New Zealand in linea per i citadini americani, cù new-zealand-visa.org. Per sapè i requisiti di l'eTA di Nova Zelanda per l'Americani (Citizens USA) è l'applicazione di visa eTA NZ sapete più à Visa in New Zealand in linea per i citadini di i Stati Uniti.

Chì sò i Passi per Ottene una NZeTA per i Viaggiatori di Navi di Crociera?

I viaghjatori ponu dumandà una nave da crociera NZeTA in trè (3) passi:

  • Cumplete l'eTA per u modulu di candidatura per a Nova Zelanda cù i vostri dati persunali, di cuntattu è di viaghju.
  • Prima di passà à u passu prossimu, rivista attentamente tutti i dati.
  • Pagate a tarifa di registrazione NZeTA è IVL cù una carta di debitu o di creditu.

I candidati sò avvisati di l'autorizazione NZeTA per e-mail. Quandu si verificanu per a crociera, devenu mustrà a prova di l'autorizazione di viaghju appruvata.

Un IVL ùn hè micca necessariu per tutte l'applicazioni NZeTA. Hè applicatu automaticamente à u costu di l'applicazione à u passu 3 quandu hè necessariu.

Chì sò i Requisiti per i Viaggiatori chì Volanu In Nova Zelanda Per Imbarcate In Una Crociera?

Differenti requisiti si applicanu à i passageri chì volenu in Nova Zelanda per unisce à una crociera.

  • A menu chì ùn sò da una nazione di esenzione di visa, i passageri chì arrivanu in aereo devenu dumandà una visa di visita prima di lascià.
  • A menu chì u titularu di u passaportu vene da un paese di esenzione di visa, u NZeTA hè permessu solu d'arrivà in nave da crociera, micca in aereo.
  • I passageri chì volenu lascià a nave da crociera è vola in casa o stà in Nova Zelanda anu da ottene una visa è l'autorizazione d'ingressu s'ellu ùn sò micca citadini di un paese esente da visa.

Quandu un viaghjatore pò registrà per una visa di a Nova Zelanda s'ellu partenu in una crociera?

Quelli chì necessitanu una visa di Nova Zelanda per vulà in a nazione duveranu dumandà parechji mesi in anticipu. I tempi di trattamentu varianu secondu a dumanda è u locu di l'applicazione.

  • I citadini di e nazioni senza visa ponu viaghjà in Nova Zelanda è gode di a crociera NZeTA.
  • E dumande di esenzione di Visa sò trattate in 1 à 3 ghjorni di travagliu.
  • I turisti chì volenu in Nova Zelanda per prufittà di una crociera ponu utilizà un eTA s'ellu sò da una di e nazioni di esenzione di visa.
  • I citadini stranieri cù residenza permanente in Australia anu u dirittu di dumandà una NZeTA, indipendentemente da se a so nazione hè in a lista di i paesi qualificati. Tuttavia, ùn sò micca obligati di pagà l'IVL.
  • Prima di vulà in Nova Zelanda, i citadini cù passaporti da i paesi non eligibili devenu dumandà una visa turistica standard di Nova Zelanda in un cunsulatu o ambasciata di Nova Zelanda.
  • Prima di a partenza, u persunale di a linea di crociera deve assicurà chì u so patronu hà ottenutu u Crew NZeTA necessariu in nome di elli.

READ MORE:
Cerchi una visa in New Zealand in linea da u Regnu Unitu? Scopri i requisiti di l'eTA di Nova Zelanda per i citadini di u Regnu Unitu è ​​l'applicazione di visa eTA NZ da u Regnu Unitu. Sapete più à Visa in New Zealand in linea per i citadini di u Regnu Unitu.

Quale pò uttene una Autorità di Viaghju Elettronica di Nova Zelanda (NZeTA)?

  • Detentori di passaportu da i Paesi di Visa Waiver o Residenti Permanenti di l'Australia chì venenu per menu di 3 mesi - o menu di 6 mesi se site un Cittadinu Britannicu - o;
  • I passageri di navi di crociera chì venenu è partenu da a Nova Zelanda, o
  • L'individui chì si uniscenu o partenu in crociere in Nova Zelanda chì ùn sò micca citadini di un paese di Visa Waiver seranu tenuti à ottene una Visa d'entrata. Per più infurmazione, vede a rùbbrica sottu s'ellu hè appruvatu.
  • Individui chì transitanu per l'Aeroportu Internaziunale di Auckland chì sò citadini di un Paese di Rinuncia di Visa o di un Paese di Rinuncia di Visa di Transitu, o
  • Individui chì transitanu per l'Aeroportu Internaziunale di Auckland in u so modu da o da l'Australia esclusivamente.

Paesi chì sò eligibili per NZeTA per i navi di crociera

Andorre

Argentina

Austria

Bahrain

Belgica

Brasile

Brunei

Bulgaria

Canada

Chile

Croazia

Cipru

Czech Republic

Danimarcu

Estonia

Finlandia

Francia

Alemagna

Grecia

Hong Kong - HKSAR o passaporti naziunali britannichi d'oltremare solu

Ungheria

Islanda

Irlanda

Israele

italia

Giappone

Kuwait

Latvia

Liechtenstein

Lituania Luxembourg

Macau - solu passaporti SAR

Malesia

Malta

Mauritius

Messicu

Monacu

Paesi Bassi

Norvegia Oman

Pulonia

Portugallu

Qatar

Rumenia

San Marino

Arabia Saudita

Seychelles

Singapore

Repubblica Slovacca

Slovenia

Corea di u Sudu

Spagna

Svezia

Svizzera

Taïwan

Emirati Arabi Uniti

Regnu Unitu

Stati Uniti di la Merica

Uruguay

Cità ​​di u Vaticanu

Cum'è dichjaratu prima, i turisti ponu visità a Nova Zelanda in una crociera senza avè bisognu di visa ottenendu una NZeTA.

READ MORE:
Domande Frequenti nantu à a Visa eTA di Nova Zelanda. Ottene risposte à e dumande più cumuni nantu à i requisiti, informazioni impurtanti è documenti necessarii per viaghjà in Nova Zelanda. Sapete più à New Zealand eTA (NZeTA) Dumande frequenti.

Chì sò i Vantaghji di Candidari Per A NZeTA Per i Viaghji di Crociera?

I seguenti sò i vantaghji di dumandà una NZeTA per i viaghjatori di navi da crociera -

  • Paga in modu sicuru in a vostra valuta nativa nantu à u nostru situ web.
  • Forma di candidatura simplice è supportu multilingue.
  • Ordine aghjurnamenti di statutu in tempu reale.

Qualessu hè u megliu tempu per NZeTA per i titulari di navi di crociera per visità a Nova Zelanda in nave di crociera?

A maiò parte di e linee di crociera visitanu a Nova Zelanda durante a stagione di viaghju di l'estiu, chì va da uttrovi à aprili. 

Da aprile à lugliu, ci hè ancu una stagione di viaghju invernale più corta. A maiò parte di l'urganisazioni di viaghju genuine di u mondu furnisce amministrazioni di viaghju in Nova Zelanda.

Più di 25 barche uniche visitanu a costa di a Nova Zelanda in un annu tipicu. Viaghjà trà l'Australia è a Nova Zelanda vi permette di visità ogni sezione di l'Isule di u Nordu è di u Sud.

A maiò parte di a ghjente abbanduneghja Auckland, New Zealand, Sydney, Melbourne, o Brisbane, Australia. Di solitu, visitanu a Baia di l'Isule, Auckland, Tauranga, Napier, Wellington, Christchurch è Dunedin in Nova Zelanda.

Marlborough Sounds è Stewart Island sò tramindui tappe famose. Sè vo site ghjuntu in Nova Zelanda cù una nave da crociera, assicuratevi di avè digià dumandatu una eTA di Nova Zelanda (NZeTA). Pudete dumandà NZeTA in linea sè site un citadinu di qualsiasi paese.

Chì sò i migliori navi di crociera per i visitatori di Nova Zelanda?

I cruciere di spedizione visitanu enormi porti di cità è destinazioni spettaculari esotiche, è ancu e zone menu viaghjate è più rurale chì i grandi battelli di cruciera trascuranu.

In a so strada per a Nova Zelanda, queste cruciere di spidizioni visitanu l'Isula Stewart o Kaikoura. Un'altra strada frequente à l'isule sub-antartiche hè via l'Isula Sud.

Se viaghjate in Nova Zelanda nantu à una di e linee di crociera elencate quì sottu, avete bisognu di una eTA di Nova Zelanda (NZeTA), indipendendu da u vostru paese. Se ùn site micca da un paese Visa Waiver è viaghjate in aereo, duvete dumandà una Visa.

Principessa maestosa

A Principessa Majestica di Princess Cruises hè una nova svolta in a serie "Love Boat". Films Under the Stars è un Partenariatu cù u Discovery Channel, chì offre una varietà di attività per adulti è zitelli, sò assuciati cù elementi novi eccitanti cum'è sei suites privati ​​​​karaoke, un studio TV cumplettamente equipatu, è un ponte di vetru chì sospende i viaghjatori. sopra l'oceanu. Tutte e cabine all'apertu anu balconi, chì vi permettenu di piglià a vista mozzafiato di a Nova Zelanda.

Itinerari -

  • Sydney hè u portu di casa di a nave.
  • Wellington, Akaroa, Fiordland National Park (cruising scenic), Dunedin, Bay of Islands, Auckland è Tauranga sò trà i porti visitati.

Esclusività in Nova Zelanda -

  • Visita un paese Maori chì usa risorse geotermali per coce, bagnà è riscalda e so abitazioni.
  • Amparate l'haka à bordu cù una lezione gratuita.
  • Te Papa's tour in back-the-scenes cù una guida Maori.
  • U SeaWalk, una stupenda passerella di vetru sopra l'oceanu chì hè u primu di u so tipu in mare, abbaglia a nave.
  • U Watercolor Fantasy Show presenta fontane chì ballanu. Chic Hollywood Pool Club furnisce natazioni tuttu l'annu.

Noordam

Ùn ci sò pareti di arrampicata in roccia o ghjoculi di piscina strani in Olanda. Noordam ricostruitu in l'America, hè fieru di i so pranzi è offre una sperienza di crociera calma, cunvinziunali. A sala di pranzu principale cumplementaria furnisce un serviziu eccellente è una qualità di cibo. Eppuru, i ristoranti di tariffu cum'è Pinnacle Grill (chì avà incorpora un locu pop-up di frutti di mare Sel de Mer una volta à settimana) sò ideali per una cena romantica. A nave si adatta à un publicu più adultu, mentre chì e famiglie è i gruppi multigenerazionali sò più cumuni in i cruciere in Nova Zelanda, in particulare durante e vacanze scolastiche.

Itinerari -

  • Porti: Sydney Wellington, Akaroa, Parcu Naziunale di Fiordland (per a crociera scenica), Dunedin, Baia di l'Isule, Auckland, Tauranga, Picton.

Esclusività in Nova Zelanda -

  • Prufittate di un accolta tradiziunale Maori.
  • Ghjucà à l'attività tradiziunali Maori chì sò stati utilizati prima per migliurà a coordinazione manu-ochju per u cummattimentu à a manu.
  • Mentre a nave viaghja per Milford Sound, un cummentariu espertu hè furnitu.
  • À u BB King's Blues Club, pudete toccà i vostri pedi o ballà tutta a notte.
  • Canta in u famosu piano bar.
  • Per u clima severu, a piscina principale hà un tettu retractable.

Giudica Norvegese

Norwegian Jewel furnisce 10 ristoranti gratuiti è pagati, quasi una decina di bar è salotti è una gamma di opzioni di alloghju - da cabine interne à suite in The Haven, a "comunità gated" unica di a linea. Se ti piace cantà, sta nave di 2,376 passageri hà una zona di karaoke cù illuminazione d'umore è trè sale di karaoke private. L'animata pista di ballu di u Spinnaker Lounge furnisce tuttu, da a sala di ballu è a linea di ballu à a musica di club palpitante.

Itinerari -

  • Port d'origine: Porti di Sydney.
  • Altri Porti: Wellington, Akaroa, Parcu Naziunale di Fiordland (crociera scenica), Dunedin, Napier, Bay of Islands, Auckland, Tauranga, è Picton Golf guidanu mentre pigliate un ambiente mozzafiato.

Esclusività in Nova Zelanda -

  • Un viaghju di degustazione di vinu chì include ancu una visita à a casa di un lucale.
  • Pudete vede albatros giganti in natura à u Royal Albatross Center.
  • Prestazione acrobatica chì hè divertente. E famiglie godenu Le Cirque Bijou, un attellu di 4,891 piedi quadrati, trè letti è trè bagni Garden Villas Circus.

Radiance di i Mari

Radiance of the Seas offre u megliu di Royal Caribbean in una scala più modesta, cù una scelta di posti di pranzu, fantastichi prugrammi per i zitelli è escursioni di adrenalina. Questa nave di 2,112 passageri hà Giovanni's Table, u famosu ristorante italianu di a linea, è ancu Izumi per a cucina giapponese, una schernu cinematografica all'aperto, un muru di roccia, è una nursery per i zitelli è i zitelli. I passageri includenu giovani coppie, individui, famiglie è ritirati attivi.

Itinerari -

  • Sydney è Auckland sò i porti di casa.
  • Altri porti: Wellington, Akaroa, Parcu Naziunale di Fiordland (crociera scenica), Dunedin, Baia di l'Isule, Auckland, Tauranga, Picton

Esclusività in Nova Zelanda -

  • In Akaroa, pudete natà cù delfini salvatichi.
  • Pigliate un passaghju nantu à a meravigliosa Ferrovia Alpina Tranz.
  • Visitate e calde piscine termali di Manupirua Beach.
  • Piscina per tutti i tempi, interna, solu per adulti nantu à a nave
  • Un muru d'arrampicata è mini-golf sò trà l'attività dispunibili.
  • L'elevatori di vetru esterni furniscenu viste eccellenti.

 Solstiziu di celebrità

L'architettura interna di u Solstice di Celebrity hè unu di i più grandi in mare. Mentre u rapportu passageru-spaziu di a nave hè a norma di l'industria, ùn pare mai affollata. A celebrità hè cunnisciuta per i so fantastichi pranzi è bars, ma u Lawn Club, cù una meza acre d'erba vera nantu à u ponte superiore, offre alcune di e migliori vedute à bordu in un ambiente amichevule è faciule. Quandu u tempu permette, u spaziu cuntene sporti cum'è bocce è mini-golf è hè ideale per piglià u sole. A celebrità generalmente attrae giovani adulti sofisticati è coppie di mezza età, mentre chì e famiglie sò più cumuni durante e vacanze scolastiche.

Itinerari -

  • Sydney è Auckland sò i porti di casa.
  • I porti di scalu include Wellington, Akaroa, Parcu Naziunale di Fiordland (per a crociera scenica), Dunedin, a Baia di l'Isule, Auckland è Tauranga.

Esclusività in Nova Zelanda -

  • I naturalisti furniscenu un cummentariu espertu mentre a nave attraversa Milford Sound, è i lettori di destinazione presentanu discorsi in l'auditoriu principale.
  • Cavalcà una zattera d'acqua bianca in una cascata di Grade 5
  • A nave impressiona cù "A Taste of Film", chì unisce un filmu tematicu di l'alimentariu cù deliziosi tidbits gastronomichi.
  • Nantu à u ponte superiore, pudete fighjà l'artighjani à u travagliu à u Hot Glass Show.
  • I cabanas privati ​​​​à l'Alcove sò ideali per piglià in u paisaghju.

Spiritu di Carnaval

U Carnival Spirit hè un bellu affare per e famiglie cù un budgetu, cù Carnival's Fun Ship caratteristiche cum'è u club di i zitelli Camp Ocean è u toboggan d'acqua Green Thunder. U bastimentu di 2,124 passageri hà parechji ristoranti, attività è divertimentu gratuiti. Nisun prezzu extra per i famosi hamburger di u famosu chef Guy Fieri o un burrito BlueIguana Cantina. E famiglie cumpetitive goderanu ancu di Hasbro, u Game Show, in quale i gruppi cumpetenu in una seria di ghjochi per vince premi.

Itinerari -

  • Sydney è Melbourne sò i porti di casa.
  • Porti di scalu - Wellington, Akaroa, Parcu Naziunale di Fiordland (crociera scenica), Dunedin, Napier, Auckland, Tauranga, Picton.

Esclusività in Nova Zelanda -

  • Degustazione di vini di l'Isula Waiheke Escursioni attive in terra per i visitori più ghjovani.
  • Unu di i pochi navi chì offrenu escursioni à l'isula di Matiu Somes.
  • Serenity hot tubs per adulti sò ideali per piglià in u paisaghju.
  • Seuss at Sea hè un prugramma di i zitelli cù una parata è tempu di lettura.
  • Unu di uni pochi di navi Carnival chì serve Bonsai Sushi.

READ MORE:
Da uttrovi 2019 i requisiti di visa di a Nova Zelanda sò cambiati. E persone chì ùn anu micca bisognu di una Visa di Nova Zelanda, vale à dì chì i naziunali senza Visa, sò tenuti à ottene l'Autorizazione Elettronica di Viaghju in Nuova Zelanda (NZeTA) per entre in Nuova Zelanda. Sapete più à Paesi Eligibili per a Visa di Nova Zelanda in linea.

Chì sò i principali porti di navi da crociera in Nova Zelanda?

A Nova Zelanda vanta una di e coste più lunghe di u mondu. In u risultatu, u paese hà alcuni di i porti marittimi più trafficati in u mondu. Eccu alcuni di i principali porti marittimi di u paese chì furniscenu itinerarii di cruciera di lussu.

U portu di Tauranga

Tauranga, unu di i porti principali di u paese, hè una via d'acqua naturale circundata da u Monti Maunganui è l'Isula Matakana. Ha posti abbastanza grandi per accoglie navi di cruciera più grande. I principali mutori di rivenuti di u portu sò u cummerciu è u turismu.

Portu di Auckland

U Portu di Auckland Limited gestisce u portu di Auckland (POAL). L'impresa hè incaricata di e navi di cruciera è cummerciale in u portu. Ci sò parechji porti più chjuchi in u portu.

Portu di Wellington

Wellington, a capitale di a Nova Zelanda, hè unu di i porti più strategichi situati in u paese. U portu furnisce ancu servizii di ferry interinsulari.

U portu di Napier

U portu di Napier hè u quartu portu più grande di u paese, chì accoglie parechji navi di cruciera è di merci ogni annu. U Portu di Napier Limited opera è hè chjamatu dopu à a cità di Napier.

U portu di Lyttelton

Questu hè u portu più grande in u sudu di u paese è hè statu custruitu per aiutà i viaghjatori chì arrivanu in Christchurch da 


Assicuratevi chì avete verificatu u eligibilità per a vostra Visa Online New Zealand. Sì site di a Paese di Visa Waiver allora pudete dumandà una Visa in New Zealand in linea o una eTA in Nova Zelanda, indipendentemente da u modu di viaghju (Air / Cruise). Citatini di i Stati Uniti, Cittadini europei, I citadini canadiani, Citatini di u Regnu Unitu, Citatini francesi, Cittadini spagnoli e Citadini taliani pò candidà in linea per eTA di a Nuova Zelanda. I residenti in u Regnu Unitu ponu stà in Nova Zelandia eTA per 6 mesi mentre altri per 90 ghjorni.

Per piacè dumandà una Visa Online New Zealand 72 ore prima di u vostru volu.