Guida Turistica di Tandem Skydiving in Nova Zelanda

Updated on May 27, 2023 | Visa in New Zealand in linea

Pigliate una vista d'uccello di i paisaghji più stupenti di u mondu in Nova Zelanda è sperimentate u megliu scenariu in u modu più eccitante pussibule. U paracadutismo hè una di e sperienze must have in Nova Zelanda è assicuratevi di ottene u benefiziu sanu di sta sperienza in u vostru prossimu viaghju in u paese.

Ùn ci hè micca un locu in u mondu cum'è a Nova Zelanda per sperimentà u paracadutismo trà i splendidi paisaghji. 

Da un sguardu da sopra à Queenstown, a capitale di l'avventura di u mondu à e muntagne innevate di u centru di Otago, u vostru maravigghiusu ghjunghje à un nivellu completamente novu mentre assistite à un paisaghju cusì splendidu da migliaia di piedi sopra a terra! 

Mentre u Lago Taupo hà a più grande zona di goccia di u pianeta è vedute spettaculari di u lavu, u paracadute di a Baia di Plenty vi porta nantu à acque scintillanti è meraviglie geotermale. 

Sè vo site un paracadutista stessu, ricordate di portà u vostru permessu, ma per i principianti ci sò parechje opportunità cum'è salti di coppia è struzzioni guidate nantu à ciò chì fate à u vostru turnu è ciò chì aspetta. 

Prima di amparà nantu à i migliori posti per skydive, ùn vi scurdate di guardà alcuni di i fatti chì pudete aduprà prima di inizià a vostra avventura di skydiving, postu chì cascate da u celu à a tarifa di dui centu chilometri per ora ùn hè micca una sperienza d'avventura abituale per a maiò parte. !

Visa Nuova Zelanda (NZeTA)

Modulo di candidatura eTA in Nuova Zelanda avà permette à i visitori di tutte e naziunalità di ottene Nova Zelanda eTA (NZETA) per email senza visità l'ambasciata di Nova Zelanda. Prucessu di dumanda di Visa di Nova Zelanda hè automatizatu, simplice è cumpletamente in linea. L'immigrazione neozelandese avà raccomanda ufficialmente a Visa in Nova Zelanda in linea o l'ETA in Nova Zelanda in linea invece di mandà documenti cartacei. Pudete ottene l'eTA di a Nova Zelanda cumpiendu un modulu nantu à stu situ web è facendu u pagamentu cù una carta di debitu o di creditu. Averete ancu bisognu di un identificatore di e-mail validu postu chì l'infurmazioni di l'eTA di a Nova Zelanda seranu mandate à u vostru email id. Tu Ùn avete bisognu di visità una ambasciata o cunsulatu o di mandà u vostru passaportu per u timbru di Visa. Sè vo site ghjuntu in Nova Zelanda da a rotta Cruise Ship, duvete verificà e cundizioni di eligibilità ETA New Zealand per Arrivu di a nave di crociera in Nova Zelanda.

Sapete questu prima di inizià a vostra avventura di paracadutismo?
U megliu paese per u paracadutismo

Cunnisciuta per i so paisaghji drammatici, i glaciari è e belle spiagge, ci sò parechje manere di sperimentà sta bellezza è a caduta libera da u celu hè in cima à a lista di i modi più pazzi è divertenti per fà. 

Sè vo circate un modu unicu per aghjunghje l'adrenalina, allora u paracadutismo deve esse in cima à a vostra lista di sperienze. 

Cù tanti posti splendidi per inizià a skydiving è assai fatti per sapè cumu per quelli chì entranu per a prima volta, fighjate à sti pezzi d'infurmazioni mentre decide infine di aghjunghje sta sperienza à u vostru viaghju in Nova Zelanda.

READ MORE:
Ottene una visa in New Zealand in linea per i citadini americani, cù new-zealand-visa.org. Per sapè i requisiti di l'eTA di Nova Zelanda per l'Americani (Citizens USA) è l'applicazione di visa eTA NZ sapete più à Visa in New Zealand in linea per i citadini di i Stati Uniti.

U paracadutismo hè sicuru quì

Per quanto eccitante sia questa attività di avventura, è altrettanto rassicurante che salterete da l'aereo con misure di sicurezza e precauzioni complete, qualcosa che si sbaglia seriamente in Nuova Zelanda. 

Tutti i maestri sò altamente furmati cù longu ore di sperienza in l'insignamentu di e persone per abbandunà a so paura durante u paracadutismo. L'accidenti sò un fenomenu assai raru ancu s'è un gran numaru di persone visitanu a Nova Zelanda per questa sperienza unica. 

Per una sperienza indimenticabile di u celu, a Nova Zelanda deve esse a vostra destinazione. Pruvate e vedute mozzafiato di u celu da questu altu è vi ricurdarete per l'anni à vene. 

U paracadutismo in tandem hè u modu più optatu per esse una parte di stu sport d'avventura. Un istruttore seria ligatu à voi è si prende cura di tutte e tecniche prima di cumincià à cascà da u celu! 

Chistu è lu tempu per gode di e vedute in caduta libera è di u paisaghju mozzafiato da centinaie di piedi sopra. 

In più di l'esperienza di paracadutismo basata in istruttori, se vulete inizià u vostru viaghju di caduta libera individualmente, ci vole à diventà un subacqueu qualificatu da un cursu di più ghjorni. U cursu ti mette à a prova per e cumpetenze in terra, e cumpetenze tecniche, i salti di pratica è l'applicazione di e cumpetenze tecniche. 

Siccomu a maiò parte di a ghjente ùn volenu micca esse una parte di qualcosa di troppu eccitante cum'è questu o volenu solu esse una parte di u paracadutismo in tandem. Cuntinuà a leghje per scopre tutte e dumande maiò chì pudete avè nantu à u paracadutismo in tandem è i miti assuciati à sta avventura.

READ MORE:
Se i vostri scopi di viaghju di u 2023 includenu visità a Nova Zelanda in u vostru prossimu viaghju, allora leghjite per scopre i migliori modi per viaghjà à traversu i paisaghji naturali dotati di stu paese. Sapete più à Cunsiglii di Visa per i Visitatori per a Nova Zelanda.

Ùn avete bisognu di una sperienza previa per u paracadutismo

A causa di parechje restrizioni relative à l'età è a salute, micca tutti ponu esse capace di skydive. Dunque, diventa ancu più impurtante per sapè ciò chì deve sapè prima di inizià a vostra avventura in caduta libera.

Ancu se à skydive solu unu avissi bisognu di più di 18 anni di età è pisanu almenu 30 kilogrammi o più secondu l'altezza di a caduta.

Per i skydives più alti, cumpagnie simili diverse anu esigenze di limiti di età differenti. Sicondu i fatturi di risichi, cum'è l'altezza di u skydive, i fatturi di limitu di età pò varià da cumpagnia à cumpagnia.

Una sperienza per tuttu l'annu

L'imprese di paracadutismo generalmente operanu sette ghjorni à settimana in Nova Zelanda, postu chì u clima permette u listessu. Dunque, u paracadutismo pò esse vistu cum'è una operazione per tuttu l'annu senza restrizioni staghjunali.

Ùn vi preoccupate micca di perde a vostra avventura di paracadutismo se visitate a Nova Zelanda. Essendu una attività di avventura per tuttu l'annu per esplurà, ancu un viaghju invernale in Nova Zelanda puderia esse urganizatu per aghjunghje skydiving in a vostra lista di sperienze. 

Ma parlendu di a megliu stagione per fà sta memoria unica, ùn ci hè un mese cum'è l'estiu quandu u tempu hè più stabile è i ghjorni sò longu cù u celu chjaru.

Assicuratevi di cuntrollà i dettagli climatichi currettamente prima di u vostru prugramma, ancu s'è a cumpagnia riprogrammarà a vostra immersione in casu di situazioni climatichi difficili.

Allora s'è vo pensate à skydive durante l'estate allora assicuratevi di riservà in anticipu per a vostra visita, postu chì a punta di staghjoni pò durà da nuvembre à marzu.

READ MORE:
A Nova Zelanda hà un novu requisitu di ingressu cunnisciutu cum'è Visa New Zealand Online o eTA New Zealand Visa per brevi visite, vacanze o attività di visitatori prufessiunale. Per entra in Nova Zelanda, tutti i non-cittadini devenu avè una visa valida o una autorizazione di viaghju elettronica (eTA). Sapete più à Visa in New Zealand in linea.

I migliori posti per pruvà Tandem Skydiving in Nova Zelanda

Sè site ghjuntu in Nova Zelanda in cerca di una sperienza di elevazione di l'anima, allora u paracadutismo in tandem hè quella avventura quì per cumpiendu a vostra imaginazione à u massimu. 

A sfida hè massiccia induve a determinazione di saltà da un aviò è caduta libera à una vitezza di più di dui centu chilometri à l'ora deve esse tale chì deve esse sopra à tutti l'altri pinsamenti è permettenu di diventà un pocu fora di centru in a vita per uni pochi. seconde. 

Ùn pensate micca troppu à u puntu chì u vostru stintu d'autoprutezzione s'avvicina è vi impedisce di sta caduta di libertà, ma piuttostu lasciate chì u sensu "solu una volta in a vita" vene avanti chì hè l'unicu ciò chì puderia mantene u vostru entusiasmu per una sperienza cusì pazza, stupida è totalmente salvatica!

Ghiacciaio Skydive Fox

Apprezzà i belli Alpi Meridionali, e fureste pluviali, i laghi è e muntagne situate nantu à a riva occidentale di l'isula Sud. Un locu ideale per i paracadutisti, pianificate una visita à Skydive Fox Glacier à poca distanza da u distrittu di Franz Josef.

Taupo

Cunsiderata cum'è una di e zone di caduta più maravigghiusu in Nova Zelanda, Taupo seria perfetta per una caduta cù una sperienza chì cambia a vita. Truverete boni tassi di paracadutismo à Taupo, qualcosa chì hè nantu à a lista di a maiò parte di a ghjente mentre cercate e migliori opzioni di paracadutismo.

Fans di LOTR, quì hè quandu pudete assistisce à Mt.Ngauruhoe / Mt.Doom è ancu i più grandi laghi di Nova Zelanda. Questu hè induve truverete a Terra Media è più per aghjunghje à a vostra lista di sperienze mozzafiato è magiche. 

Baia Di L'Isule

Cù pietre simili à gemme sparse nantu à u Pacificu, uttene a vista più incantevule cù una sperienza di paracadutismo sopra l'area di a Baia di l'Isule. 

Pianu per un sbarcu di a costa è cù ciò chì avaristi appena tistimuniatu, sicuramente vulete piglià un mumentu di respirazione per apprezzà a vista mozzafiato. Pudete scopre più nantu à parechje altre sperienze rinfrescanti chì pudete avè in a Baia di l'Isule.

Franz josef

L'esperienza di paracadutismo più notevuli di a Nova Zelanda, à 19000 ft. Franz Josef Glacier hè cunsideratu cum'è una sperienza di a vita. A vista più prestigiosa da u celu chì pudete avè in u latu sudu di a terra vi prepara per una grande sperienza di paracadutismo. 

READ MORE:
Dapoi u 2019, NZeTA o New Zealand eTA hè statu fattu un documentu d'ingressu necessariu necessariu da i citadini stranieri à l'arrivu in Nova Zelanda. L'eTA di Nova Zelanda o l'autorizazione di viaghju elettronica vi permettenu di visità u paese cù l'aiutu di un permessu elettronicu per un certu periodu. Sapete più à Cumu visità a Nova Zelanda in modu senza Visa.

Abel Tasman National Park

Cunnisciutu per e so acque brillanti, i costi è e fureste pluviali, pigliate una vista d'uccello di stu splendidu parcu naziunale da Abel Tasman Tandem Skydive da più di 16500 ft sopra a terra per una avventura estrema di adrenalina!

Auckland

Ottene a vista definitiva di a costa è di l'isule di a Nova Zelanda da u celu. Auckland hè a cità d'arrivu per a maiò parte di i turisti internaziunali chì visitanu a Nova Zelanda. 

Dunque, pudete fà u megliu usu di u vostru tempu per pruvà a paracadutismo in tandem sopra sta cità vibrante è splendida. Auckland hè induve pudete ancu sperimentà u paracadutismo più altu in Nova Zelanda à l'altezza di circa 20000 ft. 

Wanaka è Glenorchy

Per uttene e scene pittoresche di u Mt. Cook è Mt.Yearning spargugliate nantu à u Parcu Naziunale di Mt.Hopeful intornu à i corsi d'acqua è i laghi, avete a megliu chance di fà in paracadutismo in Wanaka. 

Ottene una prospettiva à 360 gradi di a splendida zona mentre vola sopra a terra à l'altitudine scelta.

Cum'è caduta libera da una altezza di più di 9000 piedi à a vitezza di 200 chilometri à l'ora chì diventa u mumentu quandu pudete veramente apprezzà i paisaghji di muntagna mentre pigliate sottu à u vostru parachute.

È ciò chì hè megliu cà catturà quellu momentu allegru cù a vostra scelta di ritratti è video alternativi per sparte i ricordi in casa.

Questa hè una vista d'uccello di u Lavu Wanaka è u Mt. Cook, Mt.Aspiring valeria a pena di piglià mentre si abbatte versu a terra!

Dopu ci hè a terra quasi irreale di Glenorchy induve sarete trasportatu à a Terra Media à i vostri paisaghji preferiti da u Signore di l'Anelli è a vista Hobbit. U paisaghju ineguagliabile quì saria megliu esploratu attraversu u paracadutismo chì dà a megliu perspettiva di a bellezza gigantesca di stu locu.

Queenstown

Cunnisciuta cum'è a capitale di l'avventura di u mondu è u locu di nascita di u tandem skydiving in Nova Zelanda, Queenstown hè unu di i posti più ricercati per l'attività d'avventura in Nova Zelanda. Cum'è caduta libera da millaie di piedi sopra a terra, scuntrerete paisaghji inaspettatamente splendidi, muntagne innevate, belli paisaghji è parechje meraviglie rinfrescanti di a natura sta cità turistica di Nova Zelanda hà da offre.

READ MORE:
Cum'è un viaghjatore, duvete vulete spiegà diversi aspetti di un paese chì sò ancu da scopre. Per vede a cultura tribale di a Nova Zelanda è a bellezza scenica, visità Rotorua deve esse in a vostra lista di viaghju. Sapete più à Guida di viaghju à Rotorua, Nova Zelanda.

Rotorua

Abbracciate u desertu chì pompa cù una scarica di adrenalina mentre saltate sopra e splendide pianure di Rotorua. L'ambiente pittorescu cù e valli di u fiumu, i geyser, i percorsi diventanu tutti una parte di una di e vedute più belli chì avete in Nova Zelanda. Siate accolti da a terra blu, verde è marrone mentre sbarcate da 15000 piedi induve pudete veramente apprezzà a bellezza di sta famosa destinazione turistica di Nova Zelanda. 

Più posti per u paracadutismo in tandem

Per avè a vista di u piccu più altu di a Nova Zelanda, Aoraki Mt.Cook, pudete sceglie di skydive sopra u Lavu Pukaki à l'altitudine scelta di 9000 ft, 13000 ft o 15000 ft. 

Per una sperienza assai più persunale, pruvate a skydiving sopra Mt.Ruapehu, u coromandel Peninsula finu à 15000 ft di altezza in Skydive Tauranga chì hè spessu listatu trà i migliori posti per Skydive in Nova Zelanda.

O se sceglite di scendere in paracadutismo vicinu à l'Oceanu Pacificu allora avete a pussibilità di vede a regione di Canterbury è assai più cose da fà vicinu. Methven. L'epica vista di a muntagna di l'Oceanu Pacificu hè qualcosa chì pò esse megliu apprezzata da u paracadutismo in Tandem.

READ MORE:
Se vulete visità i belli posti di a Nova Zelanda, allora ci sò parechje manere senza fastidiu di pianificà u vostru viaghju in u paese. Pudete esplorà i vostri lochi di sognu cum'è Auckland, Queenstown, Wellington è bundanza di altre splendide cità è lochi in Nova Zelanda. Sapete più à Informazione per i visitori di a Nova Zelanda.


Assicuratevi chì avete verificatu u eligibilità per a vostra Visa Online New Zealand. Sì site di a Paese di Visa Waiver allora pudete dumandà una Visa in New Zealand in linea o una eTA in Nova Zelanda, indipendentemente da u modu di viaghju (Air / Cruise). Citatini di i Stati Uniti, Cittadini europei, I citadini canadiani, Citatini di u Regnu Unitu, Citatini francesi, Cittadini spagnoli e Citadini taliani pò candidà in linea per eTA di a Nuova Zelanda. I residenti in u Regnu Unitu ponu stà in Nova Zelandia eTA per 6 mesi mentre altri per 90 ghjorni.

Per piacè dumandà una Visa Online New Zealand 72 ore prima di u vostru volu.