Cumu visità a Nova Zelanda in modu senza Visa

Updated on Feb 25, 2023 | Visa in New Zealand in linea

Dapoi u 2019, NZeTA o New Zealand eTA hè statu fattu un documentu d'ingressu necessariu necessariu da i citadini stranieri à l'arrivu in Nova Zelanda. L'eTA di Nova Zelanda o l'autorizazione di viaghju elettronica vi permettenu di visità u paese cù l'aiutu di un permessu elettronicu per un certu periodu.

Sò passati i ghjorni chì duvete aspittà per un bellu pezzu solu per ottene a vostra visa per visità a Nova Zelanda. 

Se a visita di a Nova Zelanda hè trà i vostri piani di viaghju o un viaghju in u paese per qualsiasi altru scopu specificu, allora a vostra aspittà per uttene l'autorizazione per visità a Nova Zelanda puderia esse solu una questione di pochi minuti. 

L'eTA di Nova Zelanda o l'autorizazione di viaghju elettronica vi permettenu di visità u paese cù l'aiutu di un permessu elettronicu per un certu periodu. 

Sè appartene à unu di i paesi di esenzione di visa di a Nova Zelanda, allora sarete eligibile per viaghjà cù una eTA di Nova Zelanda. 

Dapoi u 2019, NZeTA o New Zealand eTA hè statu fattu un documentu d'ingressu necessariu necessariu da i citadini stranieri à l'arrivu in Nova Zelanda. 

Visa Nuova Zelanda (NZeTA)

Modulo di candidatura eTA in Nuova Zelanda avà permette à i visitori di tutte e naziunalità di ottene Nova Zelanda eTA (NZETA) per email senza visità l'ambasciata di Nova Zelanda. Prucessu di dumanda di Visa di Nova Zelanda hè automatizatu, simplice è cumpletamente in linea. L'immigrazione neozelandese avà raccomanda ufficialmente a Visa in Nova Zelanda in linea o l'ETA in Nova Zelanda in linea invece di mandà documenti cartacei. Pudete ottene l'eTA di a Nova Zelanda cumpiendu un modulu nantu à stu situ web è facendu u pagamentu cù una carta di debitu o di creditu. Averete ancu bisognu di un identificatore di e-mail validu postu chì l'infurmazioni di l'eTA di a Nova Zelanda seranu mandate à u vostru email id. Tu Ùn avete bisognu di visità una ambasciata o cunsulatu o di mandà u vostru passaportu per u timbru di Visa. Sè vo site ghjuntu in Nova Zelanda da a rotta Cruise Ship, duvete verificà e cundizioni di eligibilità ETA New Zealand per Arrivu di a nave di crociera in Nova Zelanda.

Quale hè bisognu di una eTA per a Nova Zelanda?

Saria necessariu per voi di portà una eTA di Nova Zelanda à l'arrivu in Nova Zelanda in tutti i seguenti casi:

  • Sè site un citatinu di unu di i paesi di esenzione di visa di a Nova Zelanda, allora viaghjà cù una autorizazione di viaghju elettronica seria una cundizione obbligatoria. 
  • Per i viaghjatori di crociera chì volenu visità a Nova Zelanda, un eTA per a Nova Zelanda seria obligatoriu sia appartene à qualsiasi naziunalità. 
  • Per i visitori chì appartenenu à i paesi 191 elencati, ogni viaghjatore chì visita a Nova Zelanda per scopi di transitu serà ancu necessariu di portà una eTA per a Nova Zelanda. 

Cumu uttene u mo eTA per a Nova Zelanda?

A cuntrariu di u prucessu di dumanda di visa ufficiale, a prucedura per dumandà è riceve a vostra eTA per a Nova Zelanda hè tremendamente simplice è rapida. 

Un prucessu in ligna risparmià un saccu di u vostru tempu da evità visite à qualsiasi cunsulatu o ambasciata. 

In casu chì site eligibile per dumandà l'eTA per a Nova Zelanda cum'è menzionatu sopra, allora vi basta à compie un modulu di candidatura in linea per uttene u vostru NZeTA o l'autorizazione di viaghju in Nova Zelanda per email. 

Pudete dumandà l'autorizazione elettronica di viaghju in Nova Zelanda ccà

Perchè duverebbe viaghjà cù a Visa d'Affari di Nova Zelanda o NZeTA in Nova Zelanda? 

Oltre à un prucessu di candidatura faciule in linea, viaghjà cù una eTA in Nova Zelanda puderia esse a megliu opzione per voi datu i seguenti motivi: 

  • U vostru NZeTA vi permetterà visitate a Nova Zelanda per u scopu di u turismu. Cum'è un viaghjatore di corta durazione in Nova Zelanda, ùn duverete micca aspittà assai per ottene a vostra autorizazione per visità a Nova Zelanda. Un eTA seria un modu assai più simplice per viaghjà chè dumandà una visa ufficiale. 
  • Se vulete espansione e vostre visite d'affari in Nova Zelanda, allora eTA per a Nova Zelanda puderia esse un altru modu di viaghjà à u paese. Un eTA per viaghji d'affari in Nova Zelanda seria validu per un periodu specificu chì vi permette di visità a Nova Zelanda per viaghji di cummerciale. 
  • Sè vo site un viaghjatore transitu à un altru destinazione da a Nova Zelanda, allora duvete viaghjà cù una autorizazione di viaghju elettronica / eTA. 

quì pudete truvà facilmente se u vostru paese hè unu di i 60 paesi di esenzione di visa eligibili per NZeTA. 

I zitelli sò ancu richiesti di dumandà una eTA per visità a Nova Zelanda.  

READ MORE:
Da uttrovi 2019 i requisiti di visa di a Nova Zelanda sò cambiati. E persone chì ùn anu micca bisognu di una Visa di Nova Zelanda, vale à dì chì i naziunali senza Visa, sò tenuti à ottene l'Autorizazione Elettronica di Viaghju in Nuova Zelanda (NZeTA) per entre in Nuova Zelanda. Sapete più à Paesi Eligibili per a Visa di Nova Zelanda in linea.

Perchè New Zealand Business Visa o NZeTA hè u megliu modu per visità a Nova Zelanda? 

Viaghjà cù NZeTA in Nova Zelanda ùn hè micca solu u modu più faciule per viaghjà, ma vene ancu cù assai altri vantaghji chì attraeranu i viaghjatori à visità a Nova Zelanda cù eTA. 

  • Se vulete visità a Nova Zelanda per u turismu o qualsiasi altra visita di corta durazione, allora una eTA puderia esse u megliu per voi. Un eTA hè validu per 2 anni da a so data di attivazione o prima di a scadenza di u vostru passaportu registratu, quellu chì hè prima. 
  • Cum'è un detentore di eTA, vi sarà permessu di visità a Nova Zelanda in parechje volte in 2 anni. Ogni visita vi permetterà di stà è viaghjà in u paese per 30 ghjorni. 
  • L'applicazione per eTA hè un prucessu di applicazione faciule chì vene in un furmatu all-online, risparmiendu u tempu per visiti frequenti à l'ambasciata. 
  • A cuntrariu di una visa regulare, eTA per a Nova Zelanda piglià menu di 72 ore per processà a vostra dumanda. 
  • Per uttene a vostra eTA appruvata per a Nova Zelanda, ùn avete micca bisognu di visità fisicamente alcun cunsulatu o ambasciata. Un candidatu per eTA New Zealand riceverà l'autorizazione di viaghju per email. 

Puderaghju visità a Nova Zelanda senza una Visa d'Affari di Nova Zelanda o NZeTA? 

Se visitate a Nova Zelanda senza eTA, allora duvete appartene à una di e seguenti categurie: 

  • Duvete esse un citatinu di Nova Zelanda cù un passaportu validu di Nova Zelanda. Pudete ancu esse un citatinu di un altru paese cù u vostru passaportu cù un appruvamentu da u guvernu di Nova Zelanda. 
  • Un viaghjatore in Nova Zelanda cù una visa valida.
  • Sè vo site un citatinu australianu chì vulete andà in Nova Zelanda. Saria megliu se portate un passaportu australianu in questu casu. 

Cose da ricurdà prima di dumandà a Visa d'Affari di Nova Zelanda o NZeTA

Siccomu u prucessu di dumanda di eTA hè simplice, deve assicuratevi di purtà i ducumenti ghjusti à u puntu d'arrivu. 

Hè essenziale per verificà e seguenti linee guida se pensate di viaghjà in Nova Zelanda cù una eTA: 

1. Stranieri chì sò residenti permanenti di l'Australia: Ancu s'è i citadini australiani ùn sò micca richiesti di portà una eTA per visità a Nova Zelanda, prima di viaghjà, avete bisognu di mantene in mente chì sì un stranieru residente permanentemente in Australia, allora avete bisognu di un eTA per visità a Nova Zelanda. Un visitatore cù eTA ùn serà micca addebitatu l'imposta turistica assuciata in questu casu. 

2. Compagnia aerea di passageru è equipaggiu di navi di crociera:  Se visitate a Nova Zelanda cum'è un membru di l'equipaggiu di una compagnia aerea di passageri o di una nave da crociera, allora cum'è staffu di a compagnia aerea o di cruciera, avete bisognu di portà una Crew eTA per a Nova Zelanda. Un eTA di l'equipaggiu ùn hè micca u listessu cum'è u NZeTA generale è hè necessariu esse presentatu à u patronu à u puntu d'arrivu. 

3. Altre categurie esentate da eTA New Zealand: Ci sò altri casi in quali ùn vi pò esse dumandatu di presentà una eTA à l'arrivu in Nova Zelanda. 

In stu casu, duvete appartene à una di e seguenti categurie: 

  • L'equipaggiu è i passageri di una nave chì ùn hè micca cruciera
  • Una nave straniera chì porta una carica
  • I citadini chì viaghjanu sottu u Trattatu Antarticu 
  • I participanti di una forza visitante o i so membri di l'equipaggiu assuciati 

Chì sò i sfarenti tippi di NZeTA? 

Un prucessu simplice di una applicazione eTA hè un modu per avanzà per rializà i vostri piani di viaghju in Nova Zelanda senza prublemi.

Sapete più nantu à i diversi tipi di eTA per a Nova Zelanda o NZeTA prima di viaghjà per sapè quale eTA avete bisognu per a vostra visita in Nova Zelanda. 

NZeTA per u Turismu 

Un NZeTA generale seria una autorizazione di viaghju elettronica per visità a Nova Zelanda. Cum'è un viaghjatore cù NZeTA, pudete visità u paese senza visa turistica è stà finu à 3 mesi in Nova Zelanda. 

U vostru eTA vi permetterà di visità a Nova Zelanda parechje volte per un periudu di 2 anni, chì permette un sughjornu finu à 90 ghjorni in ogni visita. 

Un eTA turisticu hè più utilizatu da i viaghjatori chì volenu visità a Nova Zelanda per un cortu periodu di tempu è quelli chì volenu alluntanassi da a prucedura di tempu di dumandà una visa regulare in Nova Zelanda. 

READ MORE:
Domande Frequenti nantu à a Visa eTA di Nova Zelanda. Ottene risposte à e dumande più cumuni nantu à i requisiti, informazioni impurtanti è documenti necessarii per viaghjà in Nova Zelanda. Sapete più à New Zealand eTA (NZeTA) Dumande frequenti.

Viaghji d'affari cù NZeTA 
Vulete visità a Nova Zelanda per scopi di cummerciale? 

Una visa ufficiale di visitatore cummerciale hè una manera di viaghjà è una NZeTA faciule d'applicà hè un altru modu chì pudete visità a Nova Zelanda per un viaghju di cummerciale per un certu periodu di tempu. 

Deve uttene una visa di visitatore d'affari o una NZeTA per u mo viaghju d'affari? 

Se pensate chì NZeTA hè l'opzione ghjusta per a vostra visita di cummerciale in Nova Zelanda, allora avete bisognu di cunnosce dettagli vitali specifichi prima di viaghjà per u vostru viaghju di cummerciale. 

Sè appartene à unu di i paesi di l'esenzione di visa di a Nova Zelanda, ottene una NZeTA per visite di cummerciale in Nova Zelanda hè un requisitu obligatoriu da ottobre 2019 in poi. 

Ottene NZeTA hè u prucessu di candidatura più simplice in un formatu in linea. Dunque, risparmierate un tempu tremendu evitendu ogni visita à l'ambasciata o cunsulatu di Nova Zelanda.  

Tuttu ciò chì avete bisognu hè di verificà a vostra eligibilità prima di viaghjà. Duvete esse un citadinu di un paese di esenzione di visa cum'è elencu da u guvernu di Nova Zelanda per prufittà di u benefiziu di viaghjà cù NZeTA. 

Vantaggi di NZeTA for Business

  • U vostru NZeTA per l'affari resta validu per 2 anni da a data di emissione. 
  • Autorizazione di viaghju à ingressi multipli - Sottu à una autorizazione di viaghju à ingressi multipli, un visitatore per una visita d'affari in Nuova Zelanda serà permessu di visità a Nova Zelanda in parechji punti in un periodu di dui anni. À ogni visita in questu periodu, i visitori seranu permessi di stà in u paese finu à 90 ghjorni. 
  • Sè vo site un citatinu di u Regnu Unitu chì vulete visità a Nova Zelanda cù una NZeTA cummerciale, allora vi sarà permessa l'autorizazione di entrata multipla per un sughjornu finu à 6 mesi in ogni viaghju in 2 anni. 

Sò eligibile per viaghjà cù NZeTA for Business? 

Cù un prucessu in linea faciule, uttene un NZeTA per visità a Nova Zelanda ùn puderia micca esse più simplice.

Cum'è un viaghjatore per a prima volta cù NZeTA, avete solu bisognu di assicurà chì site eligibile per viaghjà cù una eTA in Nova Zelanda. 

In casu chì ùn site micca eligibile per NZeTA, duverete dumandà una visa di visitatore d'affari per viaghjà in Nova Zelanda per un scopu specificu di cummerciale. 

Pudete cuntrollà rapidamente l'elegibilità di u vostru paese quì.

Crew NZeTA

Ùn pudete micca viaghjà in Nova Zelanda per u turismu o per l'affari, ma piuttostu cum'è l'equipaggiu o u persunale di una compagnia aerea o cruciera. 

Sè vo site un membru di l'equipaggiu di una compagnia aerea di passageru o di una nave da crociera chì arriva in Nova Zelanda, allora Saria ubligatoriu per voi di presentà una eTA à u vostru patronu à u puntu d'arrivu in Nova Zelanda. 

Un NZeTA di l'equipaggiu hè diversu da un NZeTA generale o NZeTA per l'affari è hè validu finu à 5 anni da a so data di emissione. 

Cum'è un equipaggiu di una compagnia aerea di passageri o di una nave di crociera, avete bisognu di un Crew NZeTA prima di partì per a Nova Zelanda, chì deve esse presentatu da u patronu à l'arrivu. 

READ MORE:
Cerchi una visa in New Zealand in linea da u Regnu Unitu? Scopri i requisiti di l'eTA di Nova Zelanda per i citadini di u Regnu Unitu è ​​l'applicazione di visa eTA NZ da u Regnu Unitu. Sapete più à Visa in New Zealand in linea per i citadini di u Regnu Unitu.

NZeTA per i passageri di transitu 

Puderia esse un passageru chì transita per a Nova Zelanda in u vostru modu à un terzu paese. In una tale situazione, duvete presentà una eTA di Nova Zelanda à l'aeroportu. 

Quandu possu uttene NZeTA per u transitu da a Nova Zelanda? 

  • Sè site da un paese di esenzione di visa di transitu di a Nova Zelanda. 
  • Sè vo viaghjate in Nova Zelanda da l'Australia, ancu s'è avete principiatu u vostru viaghju da un terzu paese. 
  • Un visitatore chì viaghja cù una visa di residenza permanente australiana. 

In tutti i casi sopra, avaristi eligibile per uttene una eTA per u transitu per a Nova Zelanda. 

Tuttavia, se nimu di ciò chì sopra s'applica à voi, duvete dumandà una visa di transitu in Nova Zelanda. 

Una visa di transitu vi permetterebbe solu di stà in i locali di l'Aeroportu Internaziunale di Auckland per un periudu micca più di 24 ore. 

Cum'è un passageru di transitu, duvete stà nantu à l'aviò mentre transitate per a Nova Zelanda.

Tipi di Visa per visità a Nova Zelanda

U vostru scopu per visità a Nova Zelanda pò varià secondu diverse situazioni. Ci hè parechje categurie di visa chì pudete truvà più adattate per aduprà mentre viaghja in Nova Zelanda. 

  • Visa turistica 
  • Visa medica 
  • Visa d'affari 
  • Visa di travagliu 
  • Visa per studenti 
  • Visita di transitu 
  • Visa per unisce a famiglia chì stanu cum'è residenti permanenti in Nova Zelanda. 

Cose da sapè prima di visità a Nova Zelanda 

Cum'è un viaghjatore per a prima volta in Nova Zelanda, duvete assicurà chì u vostru viaghju resta senza fastidiu.

A prisenza di cuntrolli di sicurità è documenti à l'arrivu duveria esse un prucessu faciule per voi chì hè u primu puntu di sperienza mentre entra in un paese. 

Assicuratevi di scuntrà tutte e linee ufficiali di a Nova Zelanda dichjarate per i turisti stranieri.

  1. Saria megliu se portate un passaportu validu mentre viaghja cù una scadenza di più di 3 mesi prima di a partenza. 
  2. Sè vo site eligibile per NZeTA, duvete portà a vostra eTA di Nova Zelanda prima di viaghjà. Altrimenti, i passageri devenu avè una visa di visitatore in Nova Zelanda à l'arrivu. 
  3. Evidenza o permessu per viaghjà avanti deve ancu esse presentatu à l'arrivu. 
  4. I passageri devenu preparà una lista di l'articuli in i so bagaglii mentre viaghjanu in Nova Zelanda per i cuntrolli di sicurezza doganali è immigrazione. 

Spergu chì l'articulu sopra hà risoltu tutte e vostre dumande in quantu à l'eTA per viaghjà in Nova Zelanda. 

Dopu avè cunsideratu a vostra eligibilità per NZeTA, truverete abbastanza faciule di dumandà l'autorizazione elettronica per visità a Nova Zelanda in u vostru prossimu viaghju.

READ MORE:
Ottene una visa in New Zealand in linea per i citadini americani, cù new-zealand-visa.org. Per sapè i requisiti di l'eTA di Nova Zelanda per l'Americani (Citizens USA) è l'applicazione di visa eTA NZ sapete più à Visa in New Zealand in linea per i citadini di i Stati Uniti.


Assicuratevi chì avete verificatu u eligibilità per a vostra Visa Online New Zealand. Sì site di a Paese di Visa Waiver allora pudete dumandà una Visa in New Zealand in linea o una eTA in Nova Zelanda, indipendentemente da u modu di viaghju (Air / Cruise). Citatini di i Stati Uniti, Cittadini europei, I citadini canadiani, Citatini di u Regnu Unitu, Citatini francesi, Cittadini spagnoli e Citadini taliani pò candidà in linea per eTA di a Nuova Zelanda. I residenti in u Regnu Unitu ponu stà in Nova Zelandia eTA per 6 mesi mentre altri per 90 ghjorni.

Per piacè dumandà una Visa Online New Zealand 72 ore prima di u vostru volu.