Visa urgente in Nuova Zelanda

Updated on Mar 04, 2023 | Visa in New Zealand in linea

L'eTA di a Nova Zelanda hè una Opzione Espressa per i Viaggiatori di Time-Crunched. L'Autorità di Viaghju Elettronica di a Nova Zelanda hà avà una opzione urgente (NZeTA). U NZeTA Urgente permette à i candidati di acquistà documenti di viaghju appruvati urgentemente per viaghji d'emergenza.

Cumu uttene un NZeTA urgente à l'ultimu minutu?

U tempu di trasfurmazione rapidu di l'applicazione NZeTA accelerata permette à i candidati di l'ultima minuta di ottene i documenti necessarii prima di ghjunghje in Nova Zelanda.

Candidate immediatamente per una NZeTA Urgente è riceverete una risposta in 60 minuti.

Visa Nuova Zelanda (NZeTA)

Modulo di candidatura eTA in Nuova Zelanda avà permette à i visitori di tutte e naziunalità di ottene Nova Zelanda eTA (NZETA) per email senza visità l'ambasciata di Nova Zelanda. Prucessu di dumanda di Visa di Nova Zelanda hè automatizatu, simplice è cumpletamente in linea. L'immigrazione neozelandese avà raccomanda ufficialmente a Visa in Nova Zelanda in linea o l'ETA in Nova Zelanda in linea invece di mandà documenti cartacei. Pudete ottene l'eTA di a Nova Zelanda cumpiendu un modulu nantu à stu situ web è facendu u pagamentu cù una carta di debitu o di creditu. Averete ancu bisognu di un identificatore di e-mail validu postu chì l'infurmazioni di l'eTA di a Nova Zelanda seranu mandate à u vostru email id. Tu Ùn avete bisognu di visità una ambasciata o cunsulatu o di mandà u vostru passaportu per u timbru di Visa. Sè vo site ghjuntu in Nova Zelanda da a rotta Cruise Ship, duvete verificà e cundizioni di eligibilità ETA New Zealand per Arrivu di a nave di crociera in Nova Zelanda.

Chì duverebbe fà se mi mancanu di dumandà a NZeTA?

Certi viaghjatori ùn verificanu micca i requisiti in anticipu è ùn sanu micca chì l'eTA di Nova Zelanda hè necessaria per i visitatori di nazioni esenti da visa.

Altri simpricimenti fallenu à mandà e so applicazioni in anticipu.

I citadini di 60 nazioni è territorii diffirenti devenu avè una NZeTA per visità a Nova Zelanda per un massimu di 90 ghjorni per i turisti o l'affari.

Quelli chì ùn sò micca cuscenti spessu scopre questu in l'aeroportu. Se una persona ùn hà micca un NZeTA appruvatu, a compagnia aerea pò ricusà di permette di imbarcà in un volu per a Nova Zelanda.

Tuttavia, se capite chì avete bisognu di una NZeTA solu uni pochi d'ore prima di u vostru volu, pudete sempre dumandà una NZeTA Urgente.

Quantu tempu ci vole à cumpletà l'opzione NZeTA urgente?

L'opzione per ottene una eTA urgente in Nova Zelanda hè stata creata per guarantisce chì i visitatori chì sò attualmente in u so viaghju in Nova Zelanda ponu uttene l'autorizazione di ingressu.

A maiò parte di i candidati ottennu spessu a so eTA di Nova Zelanda circa 24 ore dopu a dumanda, è quasi tutti i casi sò risolti in trè (3) ghjorni di travagliu.

Tuttavia, in un pizzicu, l'opzione Urgente per acquistà a documentazione urgente pò salvà u ghjornu, chì permette à u turistu di imbarcà in l'aviò è entre in Nova Zelanda quandu ghjunghjenu.  

READ MORE:
Da uttrovi 2019 i requisiti di visa di a Nova Zelanda sò cambiati. E persone chì ùn anu micca bisognu di una Visa di Nova Zelanda, vale à dì chì i naziunali senza Visa, sò tenuti à ottene l'Autorizazione Elettronica di Viaghju in Nuova Zelanda (NZeTA) per entre in Nuova Zelanda. Sapete più à Paesi Eligibili per a Visa di Nova Zelanda in linea.

Quandu mi dumandate per l'urgente New Zealand eTA o NZeTA?

NZeTA urgente pò esse utile in i casi induve u viaghjatore:

  • Un viaghju d'emergenza in Nova Zelanda hè necessariu.
  • Hà aspittatu finu à l'ultimu mumentu per presentà una dumanda eTA di Nova Zelanda.
  • Dapoi uttenimentu di l'eTA di Nova Zelanda, anu avutu à rimpiazzà u so passaportu.
  • U passaportu arregistratu in l'applicazione in linea hè ligatu digitalmente à l'Autorità di Viaghju. L'eTA di a Nova Zelanda diventa invalida se un passaportu hè persu, arrubatu, distruttu o scade. U passageru deve riapplicà cù u so novu passaportu.
  • Se un turista ùn hè micca cuscente di questu finu à ch'ellu ghjunghje in Nova Zelanda, deve sceglie l'opzione Urgente per uttene a so nova eTA di Nova Zelanda per accelerà u prucessu.

Cumu uttene un eTA urgente in Nova Zelanda?

L'eTA Urgent New Zealand hè interamente dispunibule in linea.

Ci vole solu uni pochi di minuti per compie un furmulariu di candidatura per l'Autorità Elettronica di Viaghji in Nuova Zelanda seguitendu uni pochi di passi basi:

  1. Complete u modulu di candidatura cù l'infurmazioni persunali essenziali è l'infurmazioni di passaportu.
  2. Rispondi à alcune dumande di sicurezza basiche.
  3. Invece di "tempu di trattamentu normale", mandateci un email per "trattamentu urgente"
  4. Per finisce u pagamentu, inserite l'infurmazioni di a vostra carta di creditu / debitu.
  5. Picculi errori nantu à u furmulariu di candidatura sò a causa più tipica di ritardi di trasfurmazioni di eTA in Nuova Zelanda. 

I candidati duveranu aduprà estrema prudenza quandu riempia u furmulariu è verificate duie volte per errori di ortografia (errore).

Errori minori in dettagli cum'è u numeru di passaportu è l'indirizzu email sò cumuni. In u risultatu, hè criticu per verificà è cunfirmà chì sta infurmazione hè scritta currettamente per chì l'eTA di Nova Zelanda sia ricevuta urgentemente.

READ MORE:
Domande Frequenti nantu à a Visa eTA di Nova Zelanda. Ottene risposte à e dumande più cumuni nantu à i requisiti, informazioni impurtanti è documenti necessarii per viaghjà in Nova Zelanda. Sapete più à New Zealand eTA (NZeTA) Dumande frequenti.

Cumu uttene u NZeTA Urgente?

Appena NZETA hè appruvata, u NZeTA Urgente hè digitale ligatu à u passaportu di u viaghjatore.

U portatore di una NZeTA Urgente autorizata pò tandu imbarcà in un aviò è viaghjà in Nova Zelanda cù u stessu passaportu.

Un duplicatu di l'autorità di viaghju Urgente NZ hè ancu mandatu per email à u passageru. Tuttavia, di solitu hè abbastanza per visualizà u passaportu cunnessu elettronicamente à u persunale di l'aeroportu / aereo.

Chì sò i Vantaghji di uttene un NZeTA urgente?

In più di esse u mezzu più veloce per riceve l'autorizazione di viaghju, u NZeTA Urgente furnisce parechji benefici supplementari:

  • I viaghji di l'ultimu minutu o d'urgenza sò pussibuli.
  • Valida per un periudu di dui (2) anni da a data di emissione.
  • Pò esse usatu per parechji scopi di viaghju cum'è u turismu, u trasportu è l'affari.
  • Permette numerosi entrate in Nova Zelanda in u so periodu di validità.
  • Permette un sughjornu finu à 90 ghjorni cù ogni entrata.

Nota: I viaghjatori di paesi esenti da visa chì intendenu stà in Nova Zelanda per più di 90 ghjorni o chì volenu reside o travaglià in u paese ùn sò micca eligibili per una NZeTA Urgente.

S'elli pruvate à dumandà unu, avarà difficultà. Queste persone anu da dumandà a visa è / o permessi adatti. 

READ MORE:
Cerchi una visa in New Zealand in linea da u Regnu Unitu? Scopri i requisiti di l'eTA di Nova Zelanda per i citadini di u Regnu Unitu è ​​l'applicazione di visa eTA NZ da u Regnu Unitu. Sapete più à Visa in New Zealand in linea per i citadini di u Regnu Unitu.


Assicuratevi chì avete verificatu u eligibilità per a vostra Visa Online New Zealand. Sì site di a Paese di Visa Waiver allora pudete dumandà una Visa in New Zealand in linea o una eTA in Nova Zelanda, indipendentemente da u modu di viaghju (Air / Cruise). Citatini di i Stati Uniti, Cittadini europei, I citadini canadiani, Citatini di u Regnu Unitu, Citatini francesi, Cittadini spagnoli e Citadini taliani pò candidà in linea per eTA di a Nuova Zelanda. I residenti in u Regnu Unitu ponu stà in Nova Zelandia eTA per 6 mesi mentre altri per 90 ghjorni.

Per piacè dumandà una Visa Online New Zealand 72 ore prima di u vostru volu.