L'International Visitor Conservation and Tourism Levy (IVL) in Nova Zelanda

Updated on Sep 03, 2023 | Visa in New Zealand in linea

Abbracciate u putere di u Cunsigliu Internaziunale per a Conservazione di i Visitatori è u Turismu, perchè hè più cà una mera tarifa. Hè un invitu à diventà un guardianu di i tesori di a Nova Zelanda, un steward di a so bellezza senza paragone. Per mezu di a vostra cuntribuzione, participate à un legatu prufondu, assicurendu chì e generazioni future ponu baschjà in a maestà di sta terra straordinaria.

Preparate per entra in u regnu di u Cunsigliu Internaziunale di Cunservazione è Turismu di i Visitatori (IVL), una creazione incantevule introdutta da u guvernu di Nova Zelanda in 2019. Questa tassa mistica, una tassa obligatoria per a maiò parte di i visitatori stranieri, li dà l'uppurtunità di imbarcà in una nobile viaghju di sustegnu à u turismu sustinibili è a cunservazione.

Quandu l'IVL piglia u volu, i viaghjatori internaziunali diventanu stimati cuntributori à a preservazione di e preziose risorse naturali di a Nova Zelanda è l'infrastruttura chì ammiranu durante u so sughjornu. I fondi raccolti per mezu di sta prelevazione sacra sò accuratamente nutriti è canalizzati in un arazzi di prughjetti dedicati à cunservà l'ambiente pristine di a nazione, assicurendu a so vitalità eterna.

Cù ogni pagamentu di l'IVL, i visitatori intreccianu un filu tangibile d'impattu pusitivu, furtificà i sforzi chì salvaguardanu a flora è a fauna straordinaria di a Nova Zelanda, prutegge l'ecosistemi fragili è cultivà pratiche turistiche rispunsevuli. I rivenuti generati da questa nobile imposta cascanu in iniziative chì curanu è pruteggenu e meraviglie naturali di a nazione, elevanu a tappezzeria di l'esperienze turistiche, è furtificanu a resistenza di l'infrastruttura di viaghju di a Nova Zelanda.

Visa Nuova Zelanda (NZeTA)

Modulo di candidatura eTA in Nuova Zelanda avà permette à i visitori di tutte e naziunalità di ottene Nova Zelanda eTA (NZETA) per email senza visità l'ambasciata di Nova Zelanda. Prucessu di dumanda di Visa di Nova Zelanda hè automatizatu, simplice è cumpletamente in linea. L'immigrazione neozelandese avà raccomanda ufficialmente a Visa in Nova Zelanda in linea o l'ETA in Nova Zelanda in linea invece di mandà documenti cartacei. Pudete ottene l'eTA di a Nova Zelanda cumpiendu un modulu nantu à stu situ web è facendu u pagamentu cù una carta di debitu o di creditu. Averete ancu bisognu di un identificatore di e-mail validu postu chì l'infurmazioni di l'eTA di a Nova Zelanda seranu mandate à u vostru email id. Tu Ùn avete bisognu di visità una ambasciata o cunsulatu o di mandà u vostru passaportu per u timbru di Visa. Sè vo site ghjuntu in Nova Zelanda da a rotta Cruise Ship, duvete verificà e cundizioni di eligibilità ETA New Zealand per Arrivu di a nave di crociera in Nova Zelanda.

Tariffa IVL di Nova Zelanda: NZ $ 35 per Tutti i Turisti Stranieri

Immergetevi in ​​u regnu di a Cunservazione Internaziunale di i Visitatori è u Prelievu Turisticu (IVL) in i paisaghji incantevuli di a Nova Zelanda. Questa tassa, stabilita à NZ $ 35, hè un cumpunente essenziale per tutti i turisti stranieri chì imbarcanu in un viaghju in questa terra straordinaria. Mentre vi avventurate, preparate à abbraccià a natura obbligatoria di sta tarifa, postu chì u so pagamentu hè un requisitu vitale per u trattamentu di e visa è l'applicazioni NZeTA (Autorità Elettronica di Viaghji di Nova Zelanda).

A tarifa IVL tesse un tappettu putente, assicurendu chì i viaghjatori internaziunali diventanu participanti attivi in ​​a preservazione di e risorse naturali di a Nova Zelanda è u cultivo di pratiche turistiche sustinibili. Per mezu di u pagamentu di sta tassa, u guvernu sfrutta i cuntributi cullettivi di tutti i turisti stranieri, canalizendu questi fondi versu prughjetti di cunservazione, u mantenimentu di l'infrastruttura essenziale, è iniziative chì cercanu di elevà l'esperienza di i visitori à novi alture.

Mentre imbarcate in u vostru viaghju in Nova Zelanda, lasciate chì a tarifa IVL serve cum'è un faro, guidà vi versu una cunnessione più profonda cù a terra, u so riccu patrimoniu, è a rispunsabilità chì tutti spartemu in a prutezzione è a nutrimentu di sta destinazione impressionante. A vostra cuntribuzione apre a strada per una sperienza più sustenibile è immersiva, assicurendu chì e generazioni future ponu ancu piacè in e meraviglie di a Nova Zelanda.

READ MORE:
Visa in New Zealand in linea (o New Zealand eTA) hè una autorizazione di viaghju elettronica per i cittadini di nazioni senza visa per soggiorni di corta durazione, turisimu o attività di visitatori d'affari. Tutti i non-citadini necessitanu una Visa o ETA (Visa New Zealand Online) per entre in Nova Zelanda. Sapete più à Chì ghjè l'eTA di Nova Zelanda (o Visa in New Zealand in linea)?

Pagamentu Obligatoriu di Cunservazione Internaziunale di Visitatore è Prelievu Turisticu (IVL) in Nova Zelanda

Svelendu l'essenza di u Cunsigliu Internaziunale per a Conservazione è u Turismu di i Visitatori (IVL) in u regnu incantevule di a Nova Zelanda, sta tarifa obbligatoria attira i cori di a maiò parte di i visitatori stranieri chì cercanu sughjorni di corta durazione. Imbarcate in u vostru viaghju cù una visa NZeTA o visitatore in manu, è abbracciate a rispunsabilità chì vene cù traversu sta terra straordinaria.

Sforzendu più in profondità, a portata di l'IVL si estende oltre i turisti tradiziunali, includendu individui cù visa di studiente, visa di travagliu è visa di travagliu di corta durazione. Questi diversi viaghjatori, mentre mettenu u pede nantu à a terra di a Nova Zelanda, sò chjamati à cuntribuisce à l'impositu turisticu di a Nova Zelanda, forgendu una strada versu u sustenimentu di l'iniziativi di cunservazione è turismu di u paese.

Chì l'IVL sia un testimoniu di u vostru impegnu, un emblema di a vostra cuntribuzione versu a preservazione di e meraviglie naturali di a Nova Zelanda è a fioritura di u so vibrante paisaghju turisticu. Inseme, andemu versu un futuru sustenibile, abbracciandu a bellezza di sta destinazione imponente mentre assicurendu a so longevità per e generazioni à vene.

READ MORE:
Se vulete visità i belli posti di a Nova Zelanda, allora ci sò parechje manere senza fastidiu di pianificà u vostru viaghju in u paese. Pudete esplorà i vostri lochi di sognu cum'è Auckland, Queenstown, Wellington è bundanza di altre splendide cità è lochi in Nova Zelanda. Sapete più à Informazione per i visitori di a Nova Zelanda.

Esenzioni da u Pagamentu di Cunservazione Internaziunale di Visitatori è Prelievu Turisticu (IVL) in Nova Zelanda

Un viaghju in Nova Zelanda porta un sensu di eccitazione è maraviglia. Per certe categurie di visitatori d'oltremare, l'International Visitor Conservation and Tourism Levy (IVL) ùn hè micca un pesu à sopportà. Queste esenzioni, determinate da u sistema d'immigrazione di a Nova Zelanda durante u prucessu di NZeTA o di dumanda di visa, offrenu una ripresa da u pagamentu di l'imposta.

Trà i furtunati chì godenu di esenzione IVL sò:

  • I citadini di l'Australia cù passaporti validi, traversendu u Mari di Tasman cun facilità.
  • I titulari di passaporti provenienti da l'incantevuli nazioni di l'Isule di u Pacificu, chì sguassate in e so culture uniche.
  • I viaghjatori in transitu chì passanu per l'animatu Aeroportu Internaziunale di Auckland, in strada per a so prossima destinazione.
  • Detentori di visa di residente in Nova Zelanda, favurendu un sensu d'appartenenza à a Terra di a Long White Cloud.
  • Residenti australiani, chì apprezzanu i privilegi di i so visi di residente validi.
  • I visitatori anu cuncessu Visa di visitatore d'affari o pussede e prestigiose carte di viaghju d'affari APEC, incarnendu u spiritu di l'imprenditorialità.
  • I membri di l'equipaggiu diligenti di e navi è di e compagnie aeree, assicurendu una navigazione liscia è svelta in i celi.
  • Avventurieri chì si avventuranu in l'Antartida sottu l'ala protettiva di u Trattatu Antarticu, abbracciandu a bellezza pristina di u cuntinente ghiacciatu.
  • I travagliadori staghjunali cuntribuiscenu i so talenti è e so cumpetenze à industrie specifiche, arricchendu a forza di travagliu diversa di a Nova Zelanda.
  • I detentori di visa chì sò dipendenti di u travagliu è i titulari di visa studentesca, chì attachenu i ligami chì si leganu.
  • Stranieri chì sò stati accordati esenzioni da Immigration New Zealand, incarnendu u spiritu di flessibilità è inclusività.

Mentre chì sta lista include parechje eccezzioni, hè impurtante nutà chì ci ponu esse circustanze supplementari è cunsiderazioni chì puderanu ghjustificà l'esenzione IVL. A determinazione finale di se un viaghjatore hà bisognu di pagà l'IVL riposa cù u sistema di immigrazione di New Zealand discernente durante u prucessu di NZeTA o visa.

READ MORE:
Da uttrovi 2019 i requisiti di visa di a Nova Zelanda sò cambiati. E persone chì ùn anu micca bisognu di una Visa di Nova Zelanda, vale à dì chì i naziunali senza Visa, sò tenuti à ottene l'Autorizazione Elettronica di Viaghju in Nuova Zelanda (NZeTA) per entre in Nuova Zelanda. Sapete più à Paesi Eligibili per a Visa di Nova Zelanda in linea.

Cunservazione di i Visitatori Internaziunali è Prelievu Turisticu (IVL) Pagamentu per i Passeggeri di Crociera in Nova Zelanda

I visitori stranieri chì ghjunghje in Nova Zelanda via navi da crociera avè l'opzione di dumandà una NZeTA (New Zealand Electronic Travel Authority) invece di una visa tradiziunale. Hè impurtante à nutà chì, simile à i viaghjatori chì arrivanu per l'aria, i passageri di cruciera sò obligati di pagà u Cunsigliu Internaziunale per a Conservazione di i Visitatori è u Turismu (IVL).

Indipendentemente da u modu di trasportu, a tarifa IVL si applica à tutti i visitatori internaziunali chì entranu in Nova Zelanda. I passageri di crociera sò dunque obligati à fà u pagamentu appropritatu di l'IVL, cuntribuiscenu à a preservazione di l'ambiente naturale di u paese è sustene l'iniziativi turistici sustinibili.

READ MORE:
Cum'è un viaghjatore, duvete vulete spiegà diversi aspetti di un paese chì sò ancu da scopre. Per vede a cultura tribale di a Nova Zelanda è a bellezza scenica, visità Rotorua deve esse in a vostra lista di viaghju. Sapete più à Guida di viaghju à Rotorua, Nova Zelanda.

U Cunsigliu Internaziunale per a Conservazione di i Visitatori è u Turismu (IVL) per i Passageri di Crociera in Nova Zelanda

Imbarcate in un viaghju rimarchevule in Nova Zelanda per mare presenta una opportunità unica per i passageri di crociera. Invece di una visa tradiziunale, questi viaghjatori anu l'opzione di dumandà una NZeTA (New Zealand Electronic Travel Authority). Tuttavia, hè impurtante nutà chì, cum'è i so omologhi chì arrivanu per l'aria, i passageri di cruciera sò tenuti à cumpiendu a so obligazione di pagà l'International Visitor Conservation and Tourism Levy (IVL).

Indipendentemente da u modu di trasportu sceltu, a tarifa IVL resta applicabile à tutti i visitatori internaziunali chì entranu in Nova Zelanda. Cum'è tali, i passageri di crociera sò invitati à fà u pagamentu necessariu di l'IVL, facendu una cuntribuzione significativa à a preservazione di l'ambiente naturale di u paese è sustene un approcciu sustinibili di u turismu.

Participendu attivamente à l'IVL, i passageri di crociera diventanu cuntributori integrali à a salvaguardia di i paisaghji mozzafiati di a Nova Zelanda, a fauna diversa è u patrimoniu culturale. Hè per via di u so sustegnu chì a bellezza è l'attrazione di sta destinazione rimarchevule pò esse godutu da e generazioni à vene.

READ MORE:
I passageri di tutte e naziunalità chì viaghjanu in una nave da crociera ponu dumandà una NZeTA (Autorità di Viaghju Elettronica di Nova Zelanda) invece di una visa tradiziunale quandu ghjunghjenu in Nova Zelanda. Sapete più à Nova Zelanda eTA per Cruise Ship.

Utilizazione di l'IVL di Nova Zelanda: Investimenti in Sistemi, Conservazione è Infrastruttura

L'implementazione di u Cunsigliu Internaziunale per a Conservazione di i Visitatori è u Turismu (IVL) da u guvernu di Nova Zelanda era una risposta à u crescente numeru di visitatori in u paese. U I fondi raccolti per mezu di l'IVL sò destinati à mantene sistemi essenziali, priservà l'ambiente naturale, è rinfurzà l'infrastruttura turistica chì i turisti apprezzanu durante u so sughjornu..

L'IVL di Nova Zelanda hè utilizatu in trè aree chjave:

  • Sistemi di rinfurzà: Una parte di i proventi IVL hè attribuita à l'avanzamentu è u mantenimentu di sistemi efficaci chì rinforzanu l'industria turistica. Questu include investimenti in piattaforme digitali d'avanguardia, servizii d'informazione à i visitori è soluzioni innovative destinate à arricchisce l'esperienza generale di u visitatore.
  • Conservazione di a conservazione: Un altru aspettu pivotale di a spesa IVL si concentra in a preservazione di l'ecosistema straordinariu è delicatu di a Nova Zelanda. I fondi sò diretti versu prughjetti di cunservazione, salvaguardà a biodiversità, prutegge a flora è a fauna indigene, è iniziative chì prumove e pratiche turistiche sustinibili.
  • Migliuramentu di l'infrastruttura: L'IVL ghjoca un rolu cruciale in u sviluppu è u mantenimentu di l'infrastruttura turistica in tutta a Nova Zelanda. Questu include a rinfurzà e facilità di i visitatori, a migliurà i servizii publichi, è l'aghjurnamentu di l'infrastruttura vitale per accoglie u crescente numeru di turisti, è priurità a so sicurità è u cunfortu.

READ MORE:
Pigliate una vista d'uccello di i paisaghji più stupenti di u mondu in Nova Zelanda è sperimentate u megliu scenariu in u modu più eccitante pussibule. U paracadutismo hè unu di i must have experiences in New Zealand è assicuratevi di ottene u benefiziu sanu di sta sperienza in u vostru prossimu viaghju in u paese. Sapete più à Guida Turistica di Tandem Skydiving in Nova Zelanda.

Esempii di Prughjetti Supportati da u Cunsigliu Internaziunale di Conservazione è Turismu di i Visitatori (IVL)

L'International Visitor Conservation and Tourism Levy (IVL) hà ghjucatu un rolu cruciale in furnisce un finanziamentu per una multitùdine di prughjetti destinati à priservà è arricchisce l'ambiente naturale di a Nova Zelanda è à rinfurzà l'esperienze turistiche. Eccu alcuni esempi notevoli di iniziative sustinute da l'IVL:

  • Elevazione di Milford Sound Piopiotahi: L'IVL hà cuntribuitu à a rinfurzà è a prutezzione di a famosa zona di Milford Sound Piopiotahi. Per mezu di u finanziamentu IVL, e pratiche turistiche sustinibili, i sforzi di cunservazione è i migliuramentu di l'esperienza generale di i visitatori sò stati priurità in questu locu impressionante.
  • Arricchisce l'esperienza di visitatori di Arthur's Pass: E risorse da l'IVL sò state attribuite per rinfurzà l'esperienza di u visitatore in Arthur's Pass. Stu sforzu hà u scopu di ottimisà l'infrastruttura, i servizii è i servizii in a zona, assicurendu chì i visitatori ponu immersi cumplettamente in a bellezza naturale, preservando l'integrità ecologica di a regione.
  • A cunservazione di Te Manahuna Aoraki: L'IVL sustene attivamente l'iniziativa di conservazione di Te Manahuna Aoraki, cuncintrata in a preservazione di u Bacinu superiore di Mackenzie è u Parcu Naziunale di Aoraki / Mt Cook. Stu prughjettu hè dedicatu à a salvaguardia di l'ecosistemi unichi, a ristaurazione di a biodiversità, a prumuzione di pratiche turistiche sustinibili è a gestione di l'impatti di i visitori.
  • Rivivisce u Kākāpō: L'IVL finanzia u sforzu di ricuperazione di Kākāpō, chì hè dedicatu à a preservazione è a risturazione di e spezie di pappagalli Kākāpō, in via di estinzione critica, nativu di a Nova Zelanda. Stu prughjettu cumpletu include a pianificazione di ricuperazione, a riabilitazione di l'habitat, u cuntrollu di i predatori è i sforzi per espansione l'abitati à longu andà per questa spezia aviaria iconica è rara.

U Gruppu Cunsigliu IVL ghjoca un rolu pivotale in a furmazione di e zone d'investimentu è assicurendu chì i prughjetti finanziati sò in linea cù l'ugettivi di u turismu sustenibile è a cunservazione. U gruppu si riunisce trè volte à l'annu per discutiri è valutà l'iniziativi potenziali, facendu decisioni infurmati in quantu à l'attribuzione di IVL.

READ MORE:
Situatu in a catena à u sudu di u Tropicu di Capricornu, stu paese miridiunali hè un destinazione turistica per tutti i tempi. E duie regioni di l'Isula di u Nordu è di u Sud di a Nova Zelanda offrenu un clima moderatu è e temperature à i so visitatori chì facenu un destinazione di vacanze per tuttu l'annu. Sapete più à Guida di Viaghju à Stagioni di Nova Zelanda.

Tempu di Pagamentu per a Nova Zelanda IVL

U tempu di pagamentu per u Cunsigliu Internaziunale per a Conservazione di i Visitatori è u Turismu (IVL) dipende da l'elegibilità di u viaghjatore per l'Autorità di Viaghju Elettronica di Nova Zelanda (NZeTA) è i requisiti di visa. Eccu una panoramica:

  • Candidati NZeTA: I visitatori stranieri chì sò eligibili per a NZeTA pagaranu l'IVL quandu dumandanu l'autorità di viaghju. A tarifa IVL serà automaticamente aghjunta à a tarifa di esenzione di visa durante u Prucessu di candidatura NZeTA, se applicabile. U pagamentu per i dui NZeTA è IVL hè fattu inseme.
  • Candidati non-NZeTA: I visitori chì ùn scontranu micca u cundizioni per u NZeTA deve pagà per l'IVL quandu dumandà a so visa. A tarifa IVL hè un pagamentu separatu fattu durante u prucessu di dumanda di visa.

Hè impurtante per i viaghjatori di rivisione currettamente a so eligibilità per i requisiti di NZeTA è di visa per determinà quandu anu bisognu di fà u pagamentu per l'IVL.

READ MORE:
Truvate Tutti i Dettagli nantu à u Prucessu di Registrazione di Visa di Nova Zelanda è Istruzzioni di Forma. Cumpiendu una dumanda di Visa New Zealand hè rapida è faciule. Cumpiendu u furmulariu in linea dura minuti, è ùn avete micca bisognu di andà in una ambasciata o cunsulatu. Sapete più à Modulu di candidatura per Visa in Nuova Zelanda.

Candidatura per una NZeTA è Paghendu l'IVL: Prucessu convenientu per i Viaghji

U prucessu di dumandà per una Autorità di Viaghju Elettronica di Nova Zelanda (NZeTA) è pagà u Cunsigliu Internaziunale per a Conservazione di i Visitatori è u Turismu (IVL) hè pensatu per esse convenientu per i viaghjatori. Eccu cumu funziona:

  • Pagamentu cunsolidatu: Per simplificà u prucessu, a tarifa di trattamentu NZeTA è IVL sò cumminati è pagati inseme. Quandu u modulu di candidatura NZeTA hè cumpletu, u costu tutale hè calculatu, è i viaghjatori ponu fà u pagamentu in linea cù una carta di debitu o di creditu.
  • IVL per u Turismu è l'Affari: L'IVL hè impostu quandu si dumanda una NZeTA per scopi turistici o cummerciale. Tuttavia, ùn hè micca applicatu à scopi di transitu.
  • Trattamentu NZeTA efficiente: L'applicazioni NZeTA sò sottoposte à un trattamentu rapidu, cù a maiuranza riveduta è appruvata in 1 à 3 ghjorni di travagliu. Questu accelera l'acquistu di l'autorità di viaghju, assicurendu un ingressu senza saldatura in Nova Zelanda.
  • Durata di sughjornu: Cù una NZeTA appruvata, i visitatori stranieri ponu generalmente stà in Nova Zelanda finu à 3 mesi. Tuttavia, i citadini di u Regnu Unitu sò cuncessi una durata estesa di finu à 6 mesi per a so visita.

READ MORE:
I visitatori è i passageri di l'aeroportu chì viaghjanu in Nova Zelanda ponu entre cù una Visa in New Zealand in linea o una eTA in New Zealand prima di viaghjà. I citadini di circa 60 paesi cunnisciuti cum'è paesi Visa-Waiver ùn anu micca bisognu di visa per entra in Nova Zelanda. New Zealand eTA hè statu introduttu in 2019. Sapete più à Chì hè a Nova Zelanda eTA?

Pagamentu di IVL per Viaghji multipli in Nova Zelanda

Se tenete una Autorità di Viaghju Elettronica di Nova Zelanda (NZeTA) valida, ùn avete micca bisognu di pagà Cunsigliu Internaziunale per a Conservazione di i Visitatori è u Turismu (IVL) ogni volta chì viaghjate in Nova Zelanda. U NZeTA hè tipicamenti validu finu à 2 anni o finu à a scadenza di u vostru passaportu, chì permette parechje visite in quellu periodu.

Una volta chì avete ottenutu una NZeTA, u pagamentu IVL hè fattu quandu dumandate l'autorità di viaghju iniziale. I viaghji successivi in ​​Nova Zelanda chì utilizanu a stessa NZeTA ùn anu micca bisognu di pagamenti IVL supplementari, salvu chì ùn dumandate una nova NZeTA per via di l'autorità di viaghju scaduta o un cambiamentu di passaportu.

Tuttavia, hè impurtante nutà chì a maiò parte di i visi di visitatori per a Nova Zelanda sò visi à entrata unica. Questu significa chì per ogni novu viaghju, una nova visa deve esse ottenuta, è l'IVL hè pagatu cù ogni dumanda di visa. In tali casi, u pagamentu IVL hè necessariu per ogni nova dumanda di visa, assicurendu un sustegnu continuu per l'iniziativi di conservazione è turismu.

READ MORE:
Domande Frequenti nantu à a Nova Zelanda eTA (NZeTA). Ottene risposte à e dumande più cumuni nantu à i requisiti, informazioni impurtanti è documenti necessarii per viaghjà in Nova Zelanda. Sapete più à New Zealand eTA (NZeTA) Dumande frequenti.


Assicuratevi chì avete verificatu u eligibilità per a vostra Visa Online New Zealand. Sì site di a Paese di Visa Waiver allora pudete dumandà una Visa in New Zealand in linea o una eTA in Nova Zelanda, indipendentemente da u modu di viaghju (Air / Cruise). Citatini di i Stati Uniti, Cittadini europei, I citadini canadiani, Citatini di u Regnu Unitu, Citatini francesi, Cittadini spagnoli e Citadini taliani pò candidà in linea per eTA di a Nuova Zelanda. I residenti in u Regnu Unitu ponu stà in Nova Zelandia eTA per 6 mesi mentre altri per 90 ghjorni.

Per piacè dumandà una Visa Online New Zealand 72 ore prima di u vostru volu.