Visa in New Zealand in linea

Applica a Visa eTA New Zealand

Applicazione eTA di Nova Zelanda

Visa in New Zealand in linea (o New Zealand eTA) hè una autorizazione di viaghju elettronica per i cittadini di nazioni senza visa per soggiorni di corta durazione, turisimu o attività di visitatori d'affari. Tutti i non-citadini necessitanu una Visa o ETA (Visa New Zealand Online) per entre in Nova Zelanda.

1. Cumpleta l'applicazione eTA

2. Receive eTA per email

3. Entra in Nova Zelanda

Cos'è l'eTA di Nova Zelanda (o Visa in Nova Zelanda in linea)


L'Autorità di Viaghju Elettronica di Nova Zelanda (eTA) hè una autorizazione di viaghju elettronica per i cittadini di nazioni senza visa.

L'Autorità di Viaghju Elettronica di Nova Zelanda (eTA) hè una autorizazione di viaghju elettronica per i cittadini di nazioni senza visa. U NZeTA hè statu introduttu in 2019, è ancu s'ellu ùn hè micca una visa, hè statu un documentu d'ingressu necessariu dapoi u 2019.

L'esenzione di visa NZeTA hè necessaria per i seguenti viaghjatori chì viaghjanu in Nova Zelanda:

  • Cittadini di tutti i 60 paesi senza visa
  • I passageri di crociera da u mondu sanu
  • Passaggeri in transitu in un altru paese (necessariu per 191 naziunalità)

I citadini è i passageri di transitu da e nazioni eligibili per l'eTA di a Nova Zelanda ponu facilmente riceve una eTA per a Nova Zelanda da cumplettendu una forma simplice di candidatura in linea. Ci hè ùn hè micca bisognu di visità una ambasciata o cunsulatu è compie u modulu di candidatura in linea eTA New Zealand richiede solu uni pochi di minuti.

Hè un prucessu faciule chì deve esse riempitu Modulu di candidatura in New Zealand in linea in linea, questu pò esse menu di cinque (5) minuti per compie. U pagamentu per l'eTA di a Nova Zelanda pò esse fattu da a carta di Debitu / Creditu o PayPal. A Visa in New Zealand in linea hè emessa in 48-72 ore dopu chì a forma di candidatura hè stata cumpleta cù successu è a tarifa pagata da u candidatu in linea.

Quale hè bisognu di una eTA di Nova Zelanda?

I titulari di passaporti da tutti i 60 paesi senza visa devenu dumandà una Visa in New Zealand Online (o New Zealand eTA) per u turismu prima di viaghjà in Nova Zelanda. A NZeTA permette à i titulari più qualificati di visità a Nova Zelanda finu à 90 ghjorni senza visa. Tuttavia, i cittadini di u Regnu Unitu ponu entre in NZeTA finu à 6 mesi.

Ancu i visitori chì passanu per a Nova Zelanda in u so modu à un altru paese devenu ottene una eTA di Nova Zelanda per u transitu. I titulari di passaportu da i 60 paesi senza visa citati quì sottu necessitanu una eTA per entre in Nova Zelanda. A regula hè ancu appiicata à i zitelli chì visitanu a Nova Zelanda.

Tuttavia da u 1u d'ottobre, 2019 in poi, i detentori di passaporti da tutti i paesi di rinuncia di visa 60 sò tenuti à dumandà per Visa eTA Nuova Zelanda prima di viaghjà à u paese, ancu s'ellu hè solu transitu per a Nova Zelanda in a strada di una destinazione finale. U Visa in New Zealand in linea hè valida per un totale di 2 anni .

Se venite in Nova Zelanda nantu à una nave da crociera, pudete dumandà l'eTA di a Nova Zelanda, indipendentemente da a vostra naziunalità. Ùn avete micca esse da un paese di Visa Waiver di a Nova Zelanda per uttene eTA in Nova Zelanda se u modu di arrivo hè una nave da crociera.

Tutti i cittadini di i seguenti 60 paesi avranu avà bisognu di una eTA per visità a Nova Zelanda:

APPLICATE IN LINEA VISA NOVA ZELANDA

Quale hè eligibile per dumandà a Visa in New Zealand in linea (o New Zealand eTA)

Tutti i citadini di l'Unione Europea

Altri paesi

Ogni Naziunalità pò dumandà a Visa Online New Zealand (o New Zealande eTA) se vene da una Nave di Crociera

Un cittadinu di qualsiasi nazionalità pò dumandà una Visa eTA New Zealand (o New Zealand Visa Online) s'ellu arriva in Nova Zelanda da una nave da crociera. Tuttavia, se u viaghjatore hè ghjuntu in l'aria, allora u viaghjatore deve esse da a Nuova Zelanda Visa Waiver paese, allora solu NZeTA (New Zealand eTA) serà validu per u passageru chì arriva in u paese.

Quali viaghjatori ùn anu micca bisognu di una eTA per visità a Nova Zelanda?

Per visità a Nova Zelanda senza visa, tutti anu bisognu di una NZeTA, salvu chì sò:

A Nova Zelanda eTA IVL

Per acquistà l'esenzione di visa NZeTA, i candidati devenu pagà una carica di trasfurmazione minore è ancu a piccula imposta turistica cunnisciuta cum'è Cunsigliu Internaziunale per a Conservazione di i Visitatori è u Turismu (IVL). L'IVL hè stata creata cum'è un metudu per i visitori per cuntribuisce direttamente à l'infrastruttura turistica mentre aiutanu ancu à mantene l'ambiente naturale chì godenu mentre in Nova Zelanda.

Specificazioni per a Visa Online New Zealand

I cittadini stranieri chì sò residenti permanenti di l'Australia (ma micca i citadini australiani) devenu dumandà l'ETA di Nova Zelanda. Sò, in ogni modu, esentati da a tassa turistica accumpagnata. Un Crew eTA per a Nova Zelanda hè necessariu per l'equipaggiu di a compagnia aerea di passageri è di i navi di crociera. Crew eTA difiere da New Zealand eTA in quantu hè dumandatu da u patronu. Altri paesi chì sò esentati da l'esenzione di a visa eTA di a Nova Zelanda includenu:

Cumu opera a Visa in New Zealand (o New Zealand eTA) in linea?

U sistema eTA di a Nova Zelanda pre-scherma automaticamente i visitatori stranieri esenti da visa. Verifica chì i candidati currispondenu à i normi eTA NZ è ponu viaghjà senza visa. L'eTA facilita l'attraversamentu di e fruntiere, aumenta a sicurità è face a Nova Zelanda un locu più sicuru per i residenti è i visitatori. I titulari di passaporti eligibili ponu uttene una NZeTA in linea in trè (3) passi simplici:

  1. Complete u modulu di candidatura in linea.
  2. Invia a dumanda dopu avè pagatu a tarifa di trasfurmazioni.
  3. Riceverete u permessu di viaghju elettronicu autorizatu in Nuova Zelanda per email.
I candidati per NZeTA ùn anu micca bisognu di visità una ambasciata o un centru di dumanda di visa. Tutta a prucedura hè fatta elettronicamente.

Visa in New Zealand in linea per u turismu, l'affari è u transitu

L'Autorità di Viaghju di a Nova Zelanda hè rispunsevule per u turismu, l'affari è u transitu in u paese. L'eTA permette una permanenza massima di trè mesi (6 mesi per i citadini britannichi).

Turismu cù New Zealand eTA

I passageri di crociera (indipendentemente da a naziunalità) è i titulari di passaportu da unu di i 60 paesi appruvati di l'eTA di a Nova Zelanda ponu dumandà l'esenzione di a visa turistica eTA di a Nova Zelanda. U mutivu più populari per ottene una NZeTA hè u turismu è e vacanze. Cù una eTA, i turisti ponu visità a Nova Zelanda parechje volte per un periudu di dui (2) anni. Puderanu stà in a nazione finu à trè (3) mesi senza una visa turistica.

Viaghji d'affari cù New Zealand eTA

I citadini di una varietà di paesi ponu visità a Nova Zelanda per l'affari senza ottene una Visa di Visitatore d'Affari per una durata variata di tempu secondu a so naziunalità. Per visità u paese per scopi di cummerciale, i visitatori da i paesi senza visa devenu tene una NZeTA.

Nova Zelanda eTA per i passageri di aerei chì transitanu per l'aeroportu di Auckland

I passageri cù una scalu in Nova Zelanda ponu dumandà una NZeTA per u transitu s'ellu risponde à i seguenti criteri:

Se nimu di quelli sopra citati si applica, una visa di transitu in Nova Zelanda hè necessaria. I passageri di transitu ùn devenu micca più di 24 ore nantu à l'aviò chì anu viaghjatu o in l'area di transitu internaziunale in l'Aeroportu Internaziunale di Auckland (AKL).

Nova Zelanda eTA per i passageri di i navi di crociera

I turisti di tutti i paesi ponu visità a Nova Zelanda nantu à una nave di cruciera cù un NZeTA. Ancu i titulari di passaportu da i paesi senza visa ponu entre in Nuova Zelanda senza visa se anu una eTA. I passageri di i paesi senza visa devenu dumandà un eTANZ per u viaghju. I stranieri chì viaghjanu in Nova Zelanda per imbarcà in una nave da crociera necessitanu una visa se u so passaportu ùn vene micca da una nazione di esenzione di visa.

I visitatori internaziunali ponu affruntà e restrizioni d'ingressu in Nova Zelanda?

I stranieri duveranu risponde à tutti i requisiti di ammissione in Nuova Zelanda per ottene l'ingressu. I visitatori devenu mandà i seguenti documenti à l'ufficiali di l'immigrazione à l'arrivu in Nova Zelanda:

I visitori devenu ancu risponde à i standard di salute è di carattere di a Nova Zelanda, è ancu avè abbastanza finanzii per copre u so sughjornu. I visitatori stranieri anu ancu sbulicà e dogane è l'immigrazione. Quandu u pacchettu per un viaghju in Nova Zelanda, i passageri anu da esaminà a lista di l'articuli da dichjarà.

Chì sò i Vantaghji di l'eTA di Visa Waiver New Zealand?

A maiò parte di i viaghjatori arrivanu ben preparati, dopu avè dumandatu a so esenzione di visa eTA di a Nova Zelanda in anticipu invece di aspittà finu à l'ultimu minutu. Questu dimostra chì a prima preoccupazione di l'industria turistica per u potenziale di turbulenza (un gran numaru di viaghjatori chì arrivanu à u check-in senza eTA) era infundata.

Eccu alcuni di i vantaghji principali di a Visa Online New Zealand:

Hè una Visa o una eTA necessaria per visità a Nova Zelanda?

I cittadini di parechji paesi ùn anu micca bisognu di dumandà una visa per visità a Nova Zelanda. I visitatori chì anu passaportu da questi paesi senza visa ponu alternativamente uttene u NZeTA in linea per entre è stà in Nova Zelanda senza visa. L'Australiani, invece, sò automaticamente permessi di entre in Nova Zelanda è ancu di dumandà a residenza. A menu chì ùn sò passageri in una nave da crociera o sò esentati per qualsiasi di l'altri motivi elencati sopra, i citadini di tutte l'altri nazioni devenu dumandà una visa di Nova Zelanda.

I cittadini esenti da visa ponu ancu esse bisognu di una visa per visità a Nova Zelanda per i seguenti motivi: turismu, affari, o transitu o per Soggiorni di più di 30 ghjorni.

Certi visitatori in Nova Zelanda puderanu dumandà unu di i seguenti tipi di visa:

Prima di dumandà a Visa in Nova Zelanda in linea

I viaghjatori chì intendenu dumandà in linea per a Visa in Nova Zelanda in linea (NZeTA) devenu cumpiendu e seguenti cundizioni:

Un passaportu validu per u viaghju

U passaportu di u candidatu deve esse validu per almenu trè mesi dopu a data di partenza, a data di partenza di a Nuova Zelanda.

Deve ancu esse una pagina in biancu nantu à u passaportu in modu chì l'Uffiziu di e Dogane possi stampà u vostru passaportu.

Un ID di Email validu

U candidatu riceverà eTA di a Nova Zelanda per email. U furmulariu pò esse cumpletu da i viaghjatori chì intendenu ghjunghje clicchendu quì Modulu di dumanda di visa in Nova Zelanda in linea.

U scopu di a visita deve esse legittimu

U candidatu à u mumentu di a presentazione di l'applicazione eTA di a Nova Zelanda o à a fruntiera pò esse dumandatu à furnisce u scopu di a so visita, deve dumandà u tipu di visa ghjusta, per una visita d'affari o visita medica, deve esse applicata una visa separata.

Locu di sughjornu in Nova Zelanda

U candidatu duverà furnisce a so situazione in Nova Zelanda. (cume Indirizzu di l'Hotel, Indirizzu Relativu / Amichi)

Appruntera di Payment

siccomu l ' Modulu di dumanda di visa in Nova Zelanda in linea hè solu dispunibule in linea, senza un equivalente di carta, una carta di creditu / debitu valida hè necessaria per compie a linea Modulu di candidatura in linea per a Visa di Nova Zelanda.

Documenti chì u candidatu di Visa in New Zealand in linea pò esse dumandatu à a fruntiera di a Nova Zelanda

Mezzu di sustene si

U candidatu pò esse dumandatu à furnisce evidenza chì pò sustene finanziariamente è sustene durante u so sughjornu in Nova Zelanda. Un dichjarazione bancaria di una carta di creditu pò esse necessaria per un candidatu à eTA New Zealand Visa.

Vultà in andata / ritornu o bigliettu di nave di crociera

U candidatu pò esse dumandatu à dimustrà chì hà intenzione di lascià a Nova Zelanda dopu chì u scopu di u viaghju per u quale era applicata a Visa eTA NZ hè finitu. Una Visa adatta per a Nova Zelanda hè necessaria per un sughjornu più longu in Nova Zelanda.

Se u candidatu ùn hà micca un bigliettu in avanti, pò furnisce a prova di fondi è a capacità di cumprà un bigliettu in futuro.

I nostri servizii includenu

Scroll left and right per vede u cuntenutu di a tavula

Services Ambasciata Online
Applicazione Online 24/365.
Micca limitu di tempu.
Revisione di l'applicazione è correzione da esperti di visa prima di presentazione.
Procesu simplificatu d’applicazione.
Correzione d'infurmazioni mancanti o sbagliati.
Prutezzione di a privacy è forma sicura.
Verificazione è validazione di l'infurmazioni supplementari dumandate.
Supportu è Assistenza 24/7 per E-mail.
Recupero di e-mail di a vostra eVisa in casu di perdita.
130 valute è carta China Pay Pay