Paesi Eligibili per a Visa di Nova Zelanda in linea

Da uttrovi 2019 i requisiti di visa per a Nuova Zelanda sò cambiati. E persone chì ùn anu micca bisognu di un Visa in Nuova Zelanda cioè anzianu cittadini senza Visa, sò tenuti à uttene una Autorizazione Elettronica di Viaghju in Nuova Zelanda (NZeTA) per entrà in Nuova Zelanda.

Questa Autorizazione Elettronica di Viaghju in Nuova Zelanda (NZeTA) serà validu per un periudu di 2 anni.

I cittadini d'Australia ùn necessitanu micca l'autorizazione di viaghju elettronicu di a Nuova Zelanda (NZeTA). L'Australiani ùn anu micca bisognu di un Visa o di una NZ eTA per viaghjà in Nova Zelanda.

Secunnu i requisiti di Visa in Nuova Zelanda i cittadini di i seguenti 60 paesi necessitanu una eTA per a Nuova Zelanda

Ogni Nazionalità pò dumandà per NZeTA se vene da una nave da crociera

Secunnu i requisiti di Visa in Nuova Zelanda, i cittadini di ogni nazionalità ponu dumandà una NZeTA se ghjunghjenu in Nuova Zelanda cù una nave di crociera. Tuttavia, se u viaghjatore ghjunghje per via aerea, allora u viaghjatore deve esse da un Paese di Rinuncia di Visa o Visa Free, allora NZeTA (New Zealand eTA) serà valida solu per u passageru chì ghjunghje in u paese.

Tuttu l'equipaggiu di a linea aerea è l'equipaggiu di linea di crociera, ùn importa micca a so naziunalità, duverà dumandà una CTA eTA prima di viaghjà in Nova Zelanda, chì serà valida finu à 5 anni.

Citatini australiani serà esentatu di dumandà per eTA NZ. Residenti permanenti australiani duverà dumandà una eTA ma ùn sò micca tenuti à pagà a tassa turistica assuciata.

Altre esenzioni da u NZeTA include:

  • Equipaje è passeggeri di una nave senza cruciera
  • Tripulazione nantu à una nave straniera chì porta merci
  • Invitati di u Guvernu neozelandese
  • Cittadini stranieri chì viaghjanu in virtù di u Trattatu Antarticu
  • Membri di una forza di visita è membri di l'equipaggiu assuciatu.