Nova Zelanda eTA per Cruise Ship

Updated on Jun 18, 2023 | Visa in New Zealand in linea

I passageri di tutte e naziunalità chì viaghjanu in una nave da crociera ponu dumandà una NZeTA (Autorità di Viaghju Elettronica di Nova Zelanda) invece di una visa tradiziunale quandu ghjunghjenu in Nova Zelanda.

Visa Nuova Zelanda (NZeTA)

Modulo di candidatura eTA in Nuova Zelanda avà permette à i visitori di tutte e naziunalità di ottene Nova Zelanda eTA (NZETA) per email senza visità l'ambasciata di Nova Zelanda. Prucessu di dumanda di Visa di Nova Zelanda hè automatizatu, simplice è cumpletamente in linea. L'immigrazione neozelandese avà raccomanda ufficialmente a Visa in Nova Zelanda in linea o l'ETA in Nova Zelanda in linea invece di mandà documenti cartacei. Pudete ottene l'eTA di a Nova Zelanda cumpiendu un modulu nantu à stu situ web è facendu u pagamentu cù una carta di debitu o di creditu. Averete ancu bisognu di un identificatore di e-mail validu postu chì l'infurmazioni di l'eTA di a Nova Zelanda seranu mandate à u vostru email id. Tu Ùn avete bisognu di visità una ambasciata o cunsulatu o di mandà u vostru passaportu per u timbru di Visa.

Arrivatu in Cruise Ship cù l'eTA New Zealand

I passageri di tutte e naziunalità chì viaghjanu nantu à una nave da crociera ponu dumandà un NZeTA (New Zealand Electronic Travel Authority) invece di una visa tradiziunale quandu ghjunghjenu in Nova Zelanda.

Tuttavia, hè Hè impurtante di nutà chì e diverse regule è regulamenti s'applicanu à i visitori chì vola in Nova Zelanda per unisce à una crociera. Per piacè riferite à l'infurmazioni sottu per più dettagli è infurmazioni specifiche riguardanti stu scenariu.

Visità a Nova Zelanda in una Crociera: Requisiti di Visa è NZeTA

Sè vo site à visità Nova Zelanda nantu à una nave di crociera, ùn avete micca bisognu di una visa tradiziunale. Invece, i citadini stranieri sò tenuti à fà uttene una NZeTA (Autorità di Viaghju Elettronica di Nova Zelanda). Stu prucessu simplificatu permette à i passageri di crociera di visità a Nova Zelanda senza bisognu di visa.

L'applicazione per una eTA di Nova Zelanda hè un prucessu in linea simplice è convenientu, chì facilita à i passageri di crociera per ottene l'autorizazione di viaghju per a Nova Zelanda. Quandu si verificanu per a crociera, i viaghjatori anu da prisentà a so lettera di cunferma di l'eTA di Nova Zelanda, sia in forma stampata sia digitale.

READ MORE:
Da uttrovi 2019 i requisiti di visa di a Nova Zelanda sò cambiati. E persone chì ùn anu micca bisognu di una Visa di Nova Zelanda, vale à dì chì i naziunali senza Visa, sò tenuti à ottene l'Autorizazione Elettronica di Viaghju in Nuova Zelanda (NZeTA) per entre in Nuova Zelanda. Sapete più à Paesi Eligibili per a Visa di Nova Zelanda in linea.

Eccezzioni per i cittadini australiani

I citadini australiani godenu di una esenzione speciale è ponu ghjunghje nantu à una nave da crociera in Nova Zelanda senza avè bisognu di visa o NZeTA. Tuttavia, i residenti permanenti australiani sò tenuti à ottene una eTA (Autorità di Viaghju Elettronica) prima di a so crociera in Nova Zelanda.

Requisiti per NZeTA per i Passeggeri di a Nave di Crociera

Per viaghjà in Nova Zelanda nantu à una nave da cruciera senza visa, i passageri di cruciera anu da cumpiendu certi esigenze NZeTA. Questi requisiti includenu:

  • Passaportu validu: I passageri devenu avè un passaportu validu per almenu trè mesi dopu a data di partenza prevista da a Nova Zelanda. Hè impurtante per assicurà chì u vostru passaportu cumplessi stu criteriu di validità.
  • Carta di creditu o di debitu: una carta di creditu o di debitu valida hè necessaria per pagà a tarifa NZeTA è u Cunsigliu Internaziunale per a Conservazione di i Visitatori è u Turismu (IVL). Queste tasse sò richieste cum'è parte di u prucessu di candidatura per a NZeTA.
  • Indirizzu email: I candidati anu da furnisce un indirizzu email chì funziona durante u prucessu di candidatura NZeTA. Questu indirizzu email serà utilizatu per mandà a cunferma NZeTA è qualsiasi aghjurnamenti pertinenti.

In più di risponde à i requisiti NZeTA, i passageri di crociera sò ancu richiesti di rispettà i regulamenti di salute è sicurezza di a Nova Zelanda. Queste regulazioni assicuranu u benessere di i passageri è aiutanu à mantene un ambiente sicuru è sicuru à bordu di a nave da crociera.

READ MORE:
Domande Frequenti nantu à a Visa eTA di Nova Zelanda. Ottene risposte à e dumande più cumuni nantu à i requisiti, informazioni impurtanti è documenti necessarii per viaghjà in Nova Zelanda. Sapete più à New Zealand eTA (NZeTA) Dumande frequenti.

Requisiti di u Passaportu per Viaghjà in Nova Zelanda da Crociera

Quandu viaghja à Nova Zelanda nantu à una nave di crociera, hè essenziale per risponde à i requisiti specifici di passaportu. Questi requisiti sò i seguenti:

  • A cunsistenza di u passaportu: U passaportu utilizatu per l'applicazione eTA di a Nova Zelanda deve ancu esse presentatu quandu viaghja à bordu di a nave da crociera in Nova Zelanda. A NZeTA hè ligata à un passaportu particulari è ùn pò micca esse trasferitu à un altru. Dunque, assicurendu chì u passaportu utilizatu per l'applicazione NZeTA currisponde à quellu purtatu durante u viaghju hè cruciale.
  • Scadenza di u passaportu: Hè impurtante à nutà chì l'eTA di a Nova Zelanda hè valida solu finu à a data di scadenza di u passaportu utilizatu per l'applicazione. Quandu u passaportu scade, un novu NZeTA deve esse acquistatu per u novu passaportu.
  • Doppia Nazionalità: Se un u candidatu hà a doppia nazionalità, usendu u stessu passaportu per u Applicazione eTA di Nova Zelanda è l'imbarcu in a nave di cruciera hè necessariu. Ùn hè permessu di cambià u passaportu durante u prucessu. A cunsistenza in u passaportu utilizatu assicura u rispettu di i requisiti NZeTA.

Cumu dumandà a NZeTA New Zealand per una Crociera

Per dumandà a NZeTA (New Zealand Electronic Travel Authority) per un viaghju in crociera, i visitori ponu facilmente compie u prucessu di applicazione in linea cù u so smartphone, laptop, o qualsiasi dispositivu elettronicu. Tuttu u prucessu hè realizatu in modu digitale, assicurendu a cunvenzione per i candidati. Eccu cumu applicà:

  • Applicazione in linea: Accede à a piattaforma ufficiale di l'applicazione NZeTA è cumpleta l'infurmazioni richieste. L'applicazione pò esse presentata da ogni locu cù una cunnessione Internet, chì permette à i candidati di dumandà à a so cunvenzione.
  • Durata di l'applicazione: L'applicazione NZeTA per una nave da crociera generalmente dura solu uni pochi di minuti per compie. U prucessu hè pensatu per esse rapidu è efficace.
  • Informazioni richieste: Fornite i seguenti dettagli essenziali in l'applicazione:
  1. Nome
  2. Surname
  3. Data di nascita
  4. Numero di passaporti
  5. Emissione di passaportu / Data di scadenza

Inoltre, i passageri di crociera anu da indicà u mutivu di a so visita è dichjarà qualcunu precedenti condanne penali, se applicabile.

  • Accuratezza di l'infurmazioni: Hè cruciale per i candidati per assicurà chì tutte l'infurmazioni furnite in l'applicazione NZeTA sò precise è currispondenu à i dettagli in u so passaportu. Qualchese errore o discrepanze pò purtà à ritardi di trasfurmazioni è, in i casi induve a partenza di a crociera hè imminente, disturbanu i piani di viaghju.

READ MORE:
Cerchi una visa in New Zealand in linea da u Regnu Unitu? Scopri i requisiti di l'eTA di Nova Zelanda per i citadini di u Regnu Unitu è ​​l'applicazione di visa eTA NZ da u Regnu Unitu. Sapete più à Visa in New Zealand in linea per i citadini di u Regnu Unitu.

Candidatura per NZeTA per una nave da crociera: una guida in 3 passi

Ottene una NZeTA (New Zealand Electronic Travel Authority) per un viaghju in crociera hè un prucessu simplice chì pò esse cumpletu in solu trè passi. Eccu una guida simplice per aiutà à traversu l'applicazione:

Passu 1: Complete u Formulariu di candidatura

Complete u modulu di candidatura NZeTA cù infurmazioni persunali, di cuntattu è di viaghju precise. Fornite ditaglii cum'è u vostru nome, data di nascita, numeru di passaportu, è emissione di passaportu / date di scadenza. Questa infurmazione aiuta à verificà a vostra identità è l'eligibilità di viaghju.

Passu 2: Review i Dati

Verificate attentamente tutti i dati chì avete inseritu in u furmulariu di candidatura per assicurà a so precisione. Verificate eventuali errori o omissioni prima di passà à u passu prossimu. Hè cruciale per verificà sta infurmazione per evità ritardi o cumplicazioni in u processu di a vostra NZeTA.

Passu 3: Fate u Pagamentu

Paga i tariffi di l'applicazione NZeTA è u Cunsigliu Internaziunale per a Conservazione di i Visitatori è u Turismu (IVL) cù una carta di debitu o di creditu. L'IVL pò esse micca necessariu per ogni applicazione NZeTA, ma quandu applicabile, serà automaticamente inclusu in a tarifa di l'applicazione durante stu passu. U cumpletu di pagamentu cunfirma a vostra sottumissione è permette l'elaborazione di a vostra applicazione NZeTA.

À l'appruvazioni:

Dopu un prucessu successu, riceverete l'appruvazioni NZeTA per email. Hè impurtante di guardà stu email di cunfirmazione cum'è avete bisognu di prisentà quandu verificate per a cruciera. A cunferma serve cum'è prova di a vostra autorità di viaghju appruvata è assicura un prucessu di imbarcu lisu.

READ MORE:
Ottene una visa in New Zealand in linea per i citadini americani, cù new-zealand-visa.org. Per sapè i requisiti di l'eTA di Nova Zelanda per l'Americani (Citizens USA) è l'applicazione di visa eTA NZ sapete più à Visa in New Zealand in linea per i citadini di i Stati Uniti.

Viaghjà in Nova Zelanda per unisce à una crociera: Considerazioni di viaghju aereo

Quandu i viaghjatori pensanu à vulà in Nova Zelanda per unisce à una crociera, hè impurtante cunnosce e regule è esigenze specifiche in questu scenariu. Eccu ciò chì avete bisognu di sapè:

Requisiti di Visa per i Paesi senza Visa Waiver:

I passageri chì arrivanu in aereo da i paesi senza esenzione di visa sò tenuti à dumandà una visa di visitatore prima di a so partenza. Questu significa chì sè ùn site micca da un paese eligibile per viaghjà senza visa in Nova Zelanda, avete bisognu di ottene una visa di visitatore in anticipu.

Applicabilità NZeTA per i Viaggi Aerei:

Hè impurtante à nutà chì u NZeTA pò esse usatu solu per l'arrivu in nave da crociera è micca in aereo, salvu chì u titularu di u passaportu hè di un paese di esenzione di visa. Se vola in Nova Zelanda per unisce à una crociera è ùn sò micca eligibili per viaghjà senza visa, u NZeTA ùn pò micca esse usatu per viaghji aerei.

Visa è permessu d'ingressu per lascià a nave da crociera:

I passageri chì intendenu lascià a nave da crociera per vultà in casa o allargà a so sughjornu in Nova Zelanda devenu ancu ottene u visa appropritatu è u permessu di ingressu, se ùn sò micca da un paese esente da visa. Questu significa chì ancu s'ellu hè ghjuntu inizialmente in una crociera cù una NZeTA o una esenzione di visa, pudete bisognu di una visa diversa se vulete sbarcà è impegnà in altre attività in Nova Zelanda.

Candidatura per una Visa Nova Zelanda per una Crociera: Timelines è Considerazioni NZeTA

Quandu pensa à andà in una crociera in Nova Zelanda è richiede una visa per entre in u paese in aereo, hè impurtante cunsiderà u calendariu di l'applicazione. U timing pò varià secondu e circustanze individuali. Eccu una guida generale:

  • Applicazione di Visa per i Paesi senza Visa Waiver:

Sè vo site da un paese senza esenzione di visa è avete bisognu di una visa per entra in Nova Zelanda in aereo, hè cunsigliatu di dumandà parechji mesi prima di a data di viaghju prevista. I tempi di trattamentu pò varià secondu fatturi cum'è a dumanda è u locu induve l'applicazione hè presentata. Applicà bè in anticipu assicura un tempu abbastanza per a trasfurmazioni è permette ogni ritardu imprevisu.

  • NZeTA per i Paesi di Visa Waiver:

I citadini di i paesi di esenzione di visa ponu vola in Nova Zelanda è unisce à a crociera utilizendu a NZeTA (Autorità di Viaghju Elettronica di Nova Zelanda). Per l'applicazioni NZeTA, i tempi di trasfurmazioni sò generalmente più veloci, generalmente piglianu da 1 à 3 ghjorni di travagliu. Questu permette un prucessu più simplificatu è più veloce per i viaghjatori da e nazioni di esenzione di visa.

Hè impurtante à nutà chì sti timelines sò furniti cum'è raccomandazioni generali. Hè cunsigliatu di cunsultà u situ web ufficiale di l'immigrazione in Nuova Zelanda o cuntattate l'ambasciata o u cunsulatu di a Nova Zelanda più vicinu per l'infurmazioni più precise è aggiornate in quantu à i tempi di dumanda di visa.

Eligibilità per NZeTA per i passageri di crociera

Da visità Nova Zelanda in crociera senza una visa, i passageri ponu dumandà una NZeTA (New Zealand Electronic Travel Authority). L'elegibilità per i requisiti di NZeTA è di visa sò i seguenti:

  • Eligibilità NZeTA per i Turisti chì si uniscenu à una Crociera in Aria:

I visitatori di i paesi eligibili per esenzione di visa ponu viaghjà in Nova Zelanda per unisce à una crociera cù una NZeTA. A lista di i paesi eligibili per l'esenzione di visa hè dispunibule nantu à u situ web ufficiale di l'immigrazione in Nuova Zelanda.

  • NZeTA per i residenti permanenti australiani:

I cittadini stranieri cù residenza permanente in Australia ponu ancu dumandà una NZeTA, indipendentemente da a so nazionalità. Tuttavia, sò esentati da u pagamentu di u Cunsigliu Internaziunale di Conservazione è Turismu di i Visitatori (IVL).

  • Paesi non eligibili:

I citadini chì tenenu passaporti da i paesi chì ùn sò micca inclusi in a lista di i paesi ammissibili à l'esenzione di visa anu da dumandà una visa turistica tradiziunale di Nova Zelanda in una ambasciata o cunsulatu di Nova Zelanda prima di vulà in Nova Zelanda.

  • L'equipaggiu di Cruise Line:

I membri di l'equipaggiu di a linea di crociera anu da assicurà chì u so patronu hà dumandatu u Crew NZeTA adattatu in u so nome prima di a so partenza. Questu permette una trasfurmazione più liscia è u rispettu di i requisiti di entrata.


Assicuratevi chì avete verificatu u eligibilità per a vostra Visa Online New Zealand. Sì site di a Paese di Visa Waiver allora pudete dumandà una Visa in New Zealand in linea o una eTA in Nova Zelanda, indipendentemente da u modu di viaghju (Air / Cruise). Citatini di i Stati Uniti, Cittadini europei, I citadini canadiani, Citatini di u Regnu Unitu, Citatini francesi, Cittadini spagnoli e Citadini taliani pò candidà in linea per eTA di a Nuova Zelanda. I residenti in u Regnu Unitu ponu stà in Nova Zelandia eTA per 6 mesi mentre altri per 90 ghjorni.

Per piacè dumandà una Visa Online New Zealand 72 ore prima di u vostru volu.